پوران درخشنده از آغاز فیلمبرداری «هیس، پسرها گریه نمی‌کنند» در آذرماه سال جاری خبر داد.

به گزارش شرح آنلاین، پوران درخشنده در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به تولید فیلم سینمایی «هیس، پسرها گریه نمی‌کنند» گفت: در حال حاضر این پروژه در مرحله پیش تولید قرار دارد و گروه تولید آرام آرام به جلوی می‌رود.

وی بیان کرد: مدتی پیش برای انتخاب برخی از نقش‌ها در «هیس، پسرها گریه نمی‌کنند» فراخوانی را منتشر کردیم که از بین آنها تعدادی را انتخاب کرده که به زودی اسامی آنها اعلام می‌شود.

این کارگردان سینما تاکید کرد: در شرایط فعلی و شیوع ویروس کرونا باید دید که چه دستورالعمل‌هایی برای ادامه فعالیت در سینما اعلام می‌شود تا ما بدانیم چه کاری باید انجام دهیم.

وی توضیح داد: در برنامه ما این است که این پروژه را در آذرماه جلوی دوربین ببریم اما باید دید که شرایط ما را چگونه هدایت می‌کند.

کارگردان فیلم سینمایی «هیس، دخترها فریاد نمی‌زنند» بیان کرد: علاوه بر کسانی که از طریق فراخوان برای بازی در «هیس، پسرها گریه نمی‌کنند» انتخاب شده‌اند، با تعدادی از بازیگران حرفه‌ای نیز صحبت کرده‌ایم که هنوز به نتیجه نهایی نرسیده‌ایم.

درخشنده افزود: گفتگوهایی در این زمینه شده است که به محض قطعی شدن اسامی بازیگران اعلام می‌شود، البته این را هم باید مدنظر داشته باشیم که در حال حاضر نزدیک به ۱۸ سریال شبکه نمایش خانگی در حال تولید است و اکثر بازیگران را در اختیار گرفته‌اند که این مساله به سینما لطمه می‌زند.

  • منبع خبر : مهر