شهردار تبریز از مقابله جدی شهرداری با ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی ملی و حریم کاربری های عمومی سخن گفت.

به گزارش شرح آنلاین به نقل از شهریار، ایرج شهین باهر دقایقی پیش در گفتگوی خبری شبکه سهند درباره تصاویر منتشر شده از تخریب ساخت و ساز غیرمجاز گفت: این تصاویر حاکی از ایجاد حصار در اراضی ملی و حریم پارک بود که متعلق به تمام شهروندان است و شهرداری تبریز برای صیانت از حقوق شهروندی، مقابله با چنین ساخت و سازهای غیرقانونی را وظیفه خود می داند.
او ادامه داد: متاسفانه برخی افراد سودجو با سوءاستفاده از احساسات مردم و انتشار چنین تصاویری در فضای مجازی، سعی می کنند اقدامات غیرقانونی خود را مشروع و قانونی جلوه دهند و گاهی چندین بار اراضی ملی را به صورت غیرقانونی و غیرمجاز خرید و فروش می کنند تا پیگیری موضوع برای شهرداری دشوارتر باشد.
شهردار تبریز تاکید کرد: بر اساس قانون و طبق تاکیدات دادستان محترم تبریز، شهرداری اجازه نمی دهد اراضی ملی، تحت تصرف غیرقانونی افراد سودجو قرار بگیرد.
او با بیان اینکه قانون برای همه برابر است، یادآور شد: برخورد شهرداری با ساخت و سازهای غیرمجاز به سود خود شهروندان است و از شهروندان عزیز می خواهیم با پرهیز از واکنش های احساسی، یاری گر خادمان شهرداری در احقاق حقوق عامه باشند.