مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت:قلم و بیان شاعران در پویایی جامعه اسلامی ایران تأثیر گذار است و شاعران انقلابی همیشه در کنار انقلاب هستند.

به گزارش شرح آنلاین به نقل از خبرنگار مهر، مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در جشنواره شعر فاطمی در فجر فاطمی که شامگاه یکشنبه در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی برگزار شد گفت: امروز همان روزی است که باید تمام اقشاری که معتقد به انقلاب شکوهمند اسلامی و دلداده آن هستند وارد میدان شوند.

حجت الاسلام و المسلمین حسن شعبانی ادامه داد: هیچ چیز به اندازه شعر و هنر نمی‌تواند از انقلاب اسلامی ایران دفاع کند ما با تمام وجود آن را لمس می‌کنیم.

شعبانی بیان کرد: جلسات شعری که در حضور مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای برگزار می‌شود در برخی موارد، تنها شعر یک شاعر به اندازه صدها جلد کتاب در جامعه مؤثر است.

وی با اشاره به اقتدار و مظلومیت انقلاب اسلامی ایران افزود: تمام دوستان و دشمنان ایران اسلامی به این موضوع اعتراف می‌کنند که تصمیم گیرها در مسائل مهم جهانی و منطقه‌ای بدون حضور ایران، ابتر می‌ماند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی بیان کرد: بحث محور مقاومت و رشادت‌های جوانان این مرز و بوم، علی الخصوص در سوریه و عراق به هیچ عنوان کمتر از ۸ سال دفاع مقدس نیست.

شعبانی ادامه داد: در اقتدار انقلاب اسلامی ایران همین کافی است که تاریخ به دو بخش قبل از عین الاسد و بعد از عین الاسد تقسیم خواهد شد که نسل آینده شاهد این خواهد بود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: جشنواره شعر فاطمی در فجر فاطمی با موضوعات نقاط قوت و ضعف شعر آئینی امروزی، رسالت شاعران در بصیرت بخشی، زنده کردن فرامین اهل بیت علیهم السلام، ادبیات آئینی در گذر زمان و دیدگاه مقام معظم رهبری در شعر آئینی در شهرستان‌های تبریز، اهر، میانه، شبستر و مرند برگزار خواهد شد.