شرح آنلاین- معاون اجتماعی بنیاد احسان، مساجد را از مهم ترین سرمایه های اجتماعی دانست و گفت: این ‏سرمایه ها می توانند به پایگاهی برای حل مشکلات مردم تبدیل شوند.‏

آئین اهدای ۴۰ جهیزیه با همکاری مساجد آذربایجان شرقی، ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره)، بنیاد احسان و سازمان تبلیغات اسلامی عصر دوشنبه با حضور حجت الاسلام محمد قمی، ریاست سازمان تبلیغات اسلامی، مسئولان مذهبی و جمعی از فعالان فرهنگی در تبریز برگزار شد.

معاون اجتماعی بنیاد احسان در این آئین اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب همواره تاکید فراوانی به ارائه خدمات اجتماعی در جامعه داشته اند که بنیاد احسان با تمرکز بر این نوع خدمات تشکیل شد که هم اکنون در حوزه‌های سلامت و درمان، آموزش، معلولین، زنان و خانواده فعالیت می‌کند.

حجت‌الاسلام حسن شعبانی گلوانی در این مراسم اظهار داشت: گره خوردن فعالیت‌های فرهنگی در خدمات اجتماعی امر بسیار مبارکی است که تأثیرگذاری کارهای فرهنگی را چندین برابر می‌کند.

مدیر کل جدید تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی ادامه داد: امروز شاهد هستیم که ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) و سازمان تبلیغات کنار یکدیگر قرار گرفته و امور فرهنگی را به خدمات اجتماعی گره زنده اند که یک گام بسیار خوب در جهت خدمت رسانی به مردم است.