جشن مجازی اعیاد شعبانیه به همت اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی برگزار می‌شود.

در این مراسم حجت الاسلام داود داداش زاده سخنرانی کرده و حاج مهدی خادم آذریان، حاج مهدی قربانی، حاج حسین عطائیان و حاج محمد امانت مداحی و مولودی خوانی می‌کنند.

این مراسم امروز ۱۰ فروردین از ساعت ۲۰:۳۰ شب آغاز می‌شود.

این مراسم معنوی از صفحات اینستاگرامی برخی رسانه‌های پرمخاطب استان و کانال‌های پربیننده نظیر @tablighateslamiaz (اینستاگرام) پخش زنده می‌شود.

ماه شعبان ماه پر برکتی است که ولادت با سعادت امام حسین (ع) ، حضرت اباالفضل(ع)، امام سجاد(ع) و حضرت قائم(عج) در آن واقع شده و برای محبان ائمه معصومین (علیهم السلام) ماه سرور و شادی است.

اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با توجه به اهمیت این ماه مبارک ضمن توجه به ضرورت رعایت فاصله گذاری اجتماعی ابلاغی از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا در این اقدام ابتکاری حسینیه مجازی خود را راه اندازی کرده است.

این اقدام در ماه شعبان باعث شده است تا هم مومنان از برنامه های این ماه مبارک محروم نشوند و هم مناسبت های دینی با شیوه هایی نوین در بین مومنان زنده نگهداشته شود.

یکی از پدیده های قابل توجه که همزمان با شیوع کرونا در کشور و جهان توجه عموم را به خود جلب کرده است ظرفیت های پنهان فضای مجازی در برگزاری مناسبت های مذهبی است .

تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی نیز پیشتاز این امر شده است.

جازی

  • منبع خبر : شرح آنلاین