شرح آنلاین - معاون راهبری استان‌ها و ارتباطات سازمان تبلیغات اسلامی کشور با اشاره بر تشکیل نشست‌های شبکه همکاران انقلاب اسلامی افزود : این نشست‌ها به منظور هم افزایی نخبگان و مجموعه‌های فرهنگی، فعالان عرصه تبلیغ در استان آذربایجان شرقی در حال برگزاری است.

حجت الاسلام والمسلمین حریزاوی ادامه داد : ۱۲ نشست با حضور اقشار مختلف از معلمان شاخص و فعالان تربیتی و قرآنی، بانوان فعال حوزوی و هیئات مذهبی، ائمه جمعه محترم استان، اساتید و فعالین دانشگاهی و مؤسسات علمی پژوهشی، فعالان نهادها و هسته‌های فرهنگی، هیئات موفق استان، ائمه جماعات و مبلغین شاخص استان، اساتید و طلاب شاخص حوزه‌های علمیه، اصحاب رسانه و هنر، روحانیون مستقر، تشکلات و فعالین دانشجویی و مدیران و کارشناسان استان که در راستای مأموریت‌های تبلیغی سازمان تبلیغات اسلامی که عبارتند از گسترش و تبیین اسلام ناب و مقابله با شبهات دشمن، اجرا می‌شوند.

وی گفت : این سلسله نشست‌ها در سراسر کشور برگزار شده که استان آذربایجان شرقی، ششمین استانی است که در این راستا حضور پر رنگی را شاهد هستیم و تا پایان روز دوشنبه ۱ مهرماه این نشست ها به پایان خواهد رسید.

حریزاوی در پایان افزود : نزدیک بر ۸۰۰ نفر از نخبگان، فعالان عرصه تبلیغ و فرهنگ در استان آذربایجان‌شرقی برای شرکت در این دوره دعوت شده‌اند.