شهردار تبریز از مدیرانش خواست در ماه های پایانی دوره فعلی مدیریت شهری با جدیت تمام برای تکمیل پروژه ها و حصول نتیجه اقدامات تلاش کنند

به گزارش شرح آنلاین به نقل از شهریار، ایرج شهین باهر در جلسه شورای معاونان شهرداری تبریز ماه های پایانی دوره پنجم مدیریت شهری را مقطعی طلایی و فرصتی مهم برای حصول نتیجه اقدامات سه و نیم سال گذشته دانست و گفت: چند ماه پایانی دوره پنجم شورا و مدیریت شهری تبریز، ماه های حیاتی برای حصول نتیجه اقداماتی است که در سه سال و نیم گذشته انجام یافته است.
شهردار تبریز گفت: ما در این مقطع مهم، با جدیت کارها را پیش می بریم تا برنامه ها و اقداماتی که در مورد پروژه های عمرانی و حوزه های مختلف پیش بینی و آغاز کرده ایم و در حال انجام است، در زمان مقرر محقق شود.
ایرج شهین باهر در عین حال ضمن توصیه و تذکر به مدیران شهرداری تبریز، عنوان کرد: به مدیران شهرداری توصیه می کنم که از دخالت در مسائل انتخاباتی پرهیز کرده و با جدیت تمام به انجام وظایف محوله و امور خود بپردازند.
او افزود: هر گونه فعالیت و جانبداری از یک جناح یا شخص در انتخابات و همچنین استفاده از امکانات شهرداری به نفع کاندیدایی خاص غیرقانونی و ممنوع است.
شهردار تبریز اظهار کرد: با این حال همه ما موظف به حضور پرشور در پای صندوق های رای و مشارکت حداکثری در انتخابات هستیم و در زمان انتخابات، خانواده بزرگ شهرداری تبریز دوشادوش سایر اقشار جامعه، اتحاد و همبستگی خود را به نمایش خواهند گذاشت.