امام جمعه تبریز با بیان اینکه رژیم جنایتکار صهیونیستی از نزدیک شدن به کشورهای مسلمان هدفی جز ایجاد اختلاف و چند دستگی برای تحقق مطامع توسعه‌طلبانه خود ندارد، خطاب به برادران و خواهران مسلمان در کشور آذربایجان توصیه کرد نسبت به نیات واقعی دشمن صهیونیستی هوشیار باشند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم در خطبه‌های نماز جمعه تبریز با بیان این مطلب افزود: جمهوری اسلامی ایران همواره کوشیده است تا تلاش بدخواهان برای ایجاد فاصله بین دو کشور همسایه و مسلمان را ناتمام بگذارد.

وی ابراز داشت: از مسوولان دولت جمهوری آذربایجان این انتظار می‌رود تا از دامی که دشمنان برای روابط دو کشور مسلمان پهن‌کرده‌اند، دوری کنند.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم تبریز اضافه کرد: جمهوری آذربایجان باید بداند که اسرائیل خواهان جمهوری آذربایجان نیست بلکه مخالف جمهوری اسلامی ایران است و برای همین به او نزدیک شده است.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه در نظم جدید جهانی خود آمریکا بزرگترین حامی اسرائیل رو به افول است، گفت: این نظم بین‌المللی روند افول رژیم صهیونیستی را سرعت بخشیده است.

آل هاشم یادآور شد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع مسئولین نظام فرمودند: “من گفتم اسرائیل ۲۵ سال آینده خود را نخواهد دید ولی گویا خودشان عجله دارند تا هر چه زودتر رو به اضمحلال و انسداد بروند. “

  • منبع خبر : شرح آنلاین