وزارت دفاع جمهوری آذربایجان از آغاز دوباره درگیری بین نیروهای نظامی در مرز بین این کشور و ارمنستان خبر داد و اعلام کرد که این درگیری‌ها همچنان ادامه دارد.

«آپا» خبرگزاری رسمی جمهوری آذربایجان اعلام کرد: این درگیری‌ها امروز در محدوده شهر لاچین جمهوری آذربایجان و شهرک دیغ منطقه گوروس ارمنستان رخ داده است.

این رسانه بدون ذکر آماری دقیق اعلام کرد که در جریان درگیری‌های امروز چند تن از نظامیان آذربایجان کشته و زخمی شدند.

بنا به این گزارش، وزارت دفاع جمهوری آذربایجان طرف ارمنی را به آغاز درگیری‌های امروز متهم کرد و مدعی شد که اقدام نظامی متقابل انجام شده و طرف ارمنی نیز متحمل خسارت جانی شده است.

این وزارتخانه همچنین اعلام کرد که ارتش ارمنستان در منطقه درگیری در حال تجمع نیرو و تجهیزات برای عملیات گسترده نظامی علیه مواضع ارتش جمهوری آذربایجان است.

وزارت دفاع ارمنستان نیز اعلام کرده که واحدهای مهندسی رزمی این کشور در حال فعالیت بودند که نیروهای نظامی آذربایجان به سوی آنها آتش گشوده اند و آنها نیز پاسخ داده اند.

هر دو طرف تلفاتی در این درگیری داشته‌اند و عنوان شده که آرمن گیوزالیان فرمانده نیروی‌های ویژه ارتش ارمنستان در جریان درگیری زخمی شده است.

تارنمای خبری آذربایجان۷/۲۴ نیز مدعی شد که نیروهای ارتش ارمنستان در جریان درگیری‌های امروز علاوه بر گلوله باران مواضع ارتش جمهوری آذربایجان با استفاده از توپ و خمپاره، برای نخستین بار از پهپادهای ایرانی علیه نیروهای جمهوری آذربایجان استفاده کرده است.

  • منبع خبر : رسانه ها