حضور مردم در مراسم تشییع پیکر شهدای حمله تروریستی اهواز فوق تصور است، در این گزارش ضمن مرور اظهارات مسئولان حاضر در این مراسم، تصاویر هوایی از حضور پرشور مردم را می‌بینید. شرح آنلاین: صبح امروز مراسم تشییع پیکر ۲۴ شهید عملیات تروریستی مراسم رژه اهواز با حضور مردم از مقابل حسینیه ثارالله اهواز آغاز شد. […]

حضور مردم در مراسم تشییع پیکر شهدای حمله تروریستی اهواز فوق تصور است، در این گزارش ضمن مرور اظهارات مسئولان حاضر در این مراسم، تصاویر هوایی از حضور پرشور مردم را می‌بینید.

شرح آنلاین: صبح امروز مراسم تشییع پیکر ۲۴ شهید عملیات تروریستی مراسم رژه اهواز با حضور مردم از مقابل حسینیه ثارالله اهواز آغاز شد. جمعیت بی‌شماری از مردم صبح زود خود را به محل آغاز مراسم تشییع رسانده‌اند. حضور عشایر عرب خوزستان در این مراسم بسیار چشمگیر است.

اغلب مردم هدف خود از حضور در این مراسم را اعلام انزجار از تروریست‌ها، نشان دادن وحدت مردم خوزستان که خدشه‌پذیر نیست و همدردی با خانواده شهدا و مجروحان عنوان کرده‌اند.

به‌منظور شرکت باشکوه مردم سراسر استان در مراسم تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی اهواز کلیه ادارات، بانک‌ها و مدارس استان خوزستان تعطیل اعلام شد.

مراسم تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی اهواز از مقابل حسینیه ثارالله اهواز به سمت چهارراه زند تا گلزار شهدای بهشت‌آباد در حال برگزاری است. این مراسم با حضور قشرهای مختلف مردم و با شرکت مسئولان استانی و کشوری آغاز شد.

وزرای دفاع، اطلاعات و بهداشت، سردار سلامی جانشین فرمانده سپاه پاسداران، حجت‌الاسلام رحیمیان و حجت‌الاسلام مروی نمایندگان رهبری، شهیدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس و تنی چند از مسئولان لشکری و کشوری در کنار حضور پرتعداد مردم و مسئولان استانی در این مراسم حضور دارند.