وزیر کشور آذربایجان با بیان اینکه جهان اسلام و مسلمانان بیشترین رنج را از تروریسم برده اند گفت: دو کشور باید با افزایش همکاری های خود به خصوص در تبادل اطلاعات با این جزائم به طور جدی مبارزه کنند. شرح آنلاین : رامیل اسوب اف وزیر کشور جمهوری آذربایجان در دیدار دیروز دوشنبه خود با […]

وزیر کشور آذربایجان با بیان اینکه جهان اسلام و مسلمانان بیشترین رنج را از تروریسم برده اند گفت: دو کشور باید با افزایش همکاری های خود به خصوص در تبادل اطلاعات با این جزائم به طور جدی مبارزه کنند.

شرح آنلاین : رامیل اسوب اف وزیر کشور جمهوری آذربایجان در دیدار دیروز دوشنبه خود با عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور در سخنانی با بیان اینکه روابط دو کشور در زمامت جنابعالی بیش از گذشته شتاب گرفته است، اظهارداشت: ترورهای سازمان یافته، قاچاق مواد مخدر و انسان از جمله جرائم سنگینی است که در جهان گسترش یافته که در این میان ایران اقدامات خوبی در مقابله با  این جرائم داشته است.

وزیر کشور آذربایجان درخصوص تحریم های ظالمانه علیه ایران تاکید کرد: آذربایجان هیچوقت به تحریم های ظالمانه علیه ایران نپیوسته است.

 رامیل اسوب اف از موافقت خود با پیشنهاد ایران برای تشکیل کارگروه مشترک برای بازنگری در موافقتنامه مشترک تهران- باکو خبر داد.