رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: امسال ۴ هزار و ۷۵۰ میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان در طرح رونق تولید پرداخت شد. شرح آنلاین – ایرنا: حسین نجاتی سه شنبه شب در دومین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان افزود: میزان کل تسهیلات سرمایه در گردش یا ثابت پرداختی به […]

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: امسال ۴ هزار و ۷۵۰ میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان در طرح رونق تولید پرداخت شد.

شرح آنلاین – ایرنا: حسین نجاتی سه شنبه شب در دومین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان افزود: میزان کل تسهیلات سرمایه در گردش یا ثابت پرداختی به واحدهای مشکل دار ۸ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال است.
وی با اشاره به تلاش همه جانبه سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در پیگیری مشکلات و رفع موانع تولید واحدهای صنعتی اظهار داشت: این طرح جز بسیار مهم و راهگشای ستاد تسهیل و رفع موانع تولید است.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی یادآوری کرد: در سال گذشته نیز به ۴۰۹ متقاضی تسهیلات سه هزار و ۱۸۰ میلیارد ریال از محل طرح رونق تولید پرداخت شده است.
نجاتی با اشاره به بازید از ۲۱۸ واحد صنعتی فعال در داخل و خارج شهرک های صنعتی استان در ۶ ماه نخست امسال برای بررسی مشکلات آن ها ادامه داد: در این آیین مسایل بانکی، انرژی و سوخت، مالیات، بیمه و محیط زیست واحدهای صنعتی بررسی و رسیدگی شد.
در این جلسه ۱۲ واحد تولیدی مشکلات و موانع پیش روی تولید خود را ارایه کردند که با حضور نمایندگان حوزه های مختلف اعم از بانک، بیمه و مالیات بررسی و تصمیم لازم اتخاذ شد.
آذربایجان شرقی با بیش از ۳ میلیون نفر جمعیت دارای ۵۴ شرکت و ناحیه صنعتی بوده که این تعداد شامل ۳۷ شهرک و ۱۷ ناحیه صنعتی است.