جمعی از دانشجویان دانشگاه‌های مختلف تهران دقایقی پیش با حضور در مقابل مجلس شورای اسلامی در اعتراض به تصویب لوایح مربوط به FATF تجمع کردند. شرح آنلاین – فارس: جمعی از دانشجویان انقلابی دانشگاه‌های مختلف تهران دقایقی پیش ( صبح یکشنبه ۸ مهر ۹۷)  در اعتراض به تصویب لوایح مربوط به FATF در مقابل مجلس […]

جمعی از دانشجویان دانشگاه‌های مختلف تهران دقایقی پیش با حضور در مقابل مجلس شورای اسلامی در اعتراض به تصویب لوایح مربوط به FATF تجمع کردند.

شرح آنلاین – فارس: جمعی از دانشجویان انقلابی دانشگاه‌های مختلف تهران دقایقی پیش ( صبح یکشنبه ۸ مهر ۹۷)  در اعتراض به تصویب لوایح مربوط به FATF در مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.

بنابراین گزارش دانشجویان با در دست داشتن دست نوشته‌ها و سردادن شعارهایی از نمایندگان مجلس می‌خواهند تا با عدم رای به تصویب لوایح FATF، جلوی خطرات احتمالی پیوستن به این معاهده را بگیرند.

گفتنی است؛ جمعه گذشته هم دانشجویان با برگزاری تجمع بعد از اقامه نمازجمعه در سراسر کشور اعتراض خود را به تصویب لوایح FATF اعلام کردند.

حرکت اعتراضی دانشجویان درباره این موضوع از مدتها گذشته آغاز شده و دانشجویان انقلابی به روش های مختلف مانند توزیع بروشور، درخواست از نمایندگان مجلس و انتشار بیانیه‌ها و نامه‌های متعدد برای جلوگیری از تصویب لوایح FATF تلاش کرده اند.

دانشجویان معترض تصویب FATF تلاش دارند در مقابل مجلس زنجیره انسانی تشکیل دهند ولی نیروهای انتظامی مانع این اقدام شده اند.