سفیر جمهوری اسلامی ایران در باکو ، از بهبود وضعیت مسموم شدگان کشتی باری «نازمهر» خبر داد و گفت : هشت خدمه مسموم شده این کشتی از بیمارستان مرخص شدند. شرح آنلاین – ایرنا: جواد جهانگیرزاده ، روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ، افزود: کارکنان کشتی نازمهر پس از تخلیه بار […]

 سفیر جمهوری اسلامی ایران در باکو ، از بهبود وضعیت مسموم شدگان کشتی باری «نازمهر» خبر داد و گفت : هشت خدمه مسموم شده این کشتی از بیمارستان مرخص شدند.

شرح آنلاین – ایرنا: جواد جهانگیرزاده ، روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ، افزود: کارکنان کشتی نازمهر پس از تخلیه بار کشتی در بندر حوسان – حومه باکو – به سمت ایران حرکت خواهند کرد.
وی افزود: پس از انجام تشریفات رسمی از سوی کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در باکو ، پیکر سه تن از جان باختگان این کشتی ، دیشب به ایران فرستاده شد.
به گزارش ایرنا، کارکنان کشتی باری ناز مهر متعلق به سازمان بنادر و کشتیرانی ایران ،شامگاه روز پنجشنبه در مسیر بندر آکتائو – بندر حوسان و در منطقه مرکزی دریای خزر دچار مسمومیت شده و به بیمارستانی در باکو منتقل شده بودند.
در جریان این حادثه ، سه تن از پرسنل این کشتی باری به دلیل مسمومیت شدید جان باختند و هشت تن دیگر به بیمارستان منتقل شدند.
آکتائو یکی از بنادر کشور قزاقستان و حوسان بندری در حومه باکو پایتخت جمهوری آذربایجان است .
به گفته جهانگیرزاده ، یک هیات کارشناسی از ایران برای بررسی علت بروز مسمومیت کارکنان این کشتی به باکو اعزام شده است .