معاون سماء دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی دانش آموزان مدارس سما تبریز میز ترامپ را با گزینه های روی آن به آتش کشیدند. معاون سماء دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی امروز یکشنبه در حاشیه برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان در گفتگو با خبرنگار شرح آنلاین با بیان این مطلب ابراز داشت: غرفه مدارس سماء طی روال […]

معاون سماء دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی دانش آموزان مدارس سما تبریز میز ترامپ را با گزینه های روی آن به آتش کشیدند.

معاون سماء دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی امروز یکشنبه در حاشیه برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان در گفتگو با خبرنگار شرح آنلاین با بیان این مطلب ابراز داشت: غرفه مدارس سماء طی روال سال های گذشته با هدف ترویج روحیه استکبارستیزی و استکبار شناسی در بین دانش آموزان در مسیر برگزاری این راهپیمایی برپا شد.

محمد نریمانی راد در خصوص دیگر فعالیت های این غرفه افزود: دریافت نقاشی دانش آموزان حاضر در راهپیمایی با موضوع اقدامات خصمانه دولت آمریکا علیه کشورمان، از دیگر برنامه های این غرفه بود.

وی اظهار داشت: در حاشیه برگزاری این راهپیمایی تراکت هایی با موضوع نقش دانش آموزان در شکل گیری انقلاب اسلامی، تبیین اندیشه های رهبر معظم انقلاب در رابطه با آمریکا و سیاست های خصمانه آن دولت علیه ملت ایران در بین مردم و دانش آموزان توزیع شد.