درحالی که طرفداران هر دو برند می گویند محصول در دست آنها بهترین است اما آمار موسسه بلانکو شما را متعجب می کند. به گزارش پایگاه خبری شرح آنلاین، بررسی ها نشان می دهد نرخ خرابی آیفون نسبت به تلفن های هوشمند اندرویدی بیشتر است، آیا تنوع تلفن های اندرویدی باعث شده است که در […]

درحالی که طرفداران هر دو برند می گویند محصول در دست آنها بهترین است اما آمار موسسه بلانکو شما را متعجب می کند.

به گزارش پایگاه خبری شرح آنلاین، بررسی ها نشان می دهد نرخ خرابی آیفون نسبت به تلفن های هوشمند اندرویدی بیشتر است، آیا تنوع تلفن های اندرویدی باعث شده است که در این رقابت پیروز شوند و یا استفاده از قطعات بی کیفیت در آیفون باعث شده است صاحبان این تلفن هوشمند پرطرفدار بیشتر به تعمیرگاه مراجعه کنند.

بیش از ۴۷ درصد از تلفن های هوشمند اندرویدی پس از چند ماهع استفاده متوالی خراب می شوند این در حالی است که ۶۲ درصد از آیفون ها روانه تعمیرگاه می شوند این آماری است که موسسه بلانکو آن را منتشر کرده است و در آن به عیب های گسترده در این محصول آمریکایی پرطرفدار پرداخته است این گزارش براساس تجربه کاربران مراجعه کننده در سه ماهه آخر سال ۲۰۱۶ به این موسسه گردآوری شده است.

آمار این موسسه نشان می دهد نرخ خرابی تلفن های هوشمند شرکت سامسونگ ۲۷ درصد است و همچنین آیفون ۶ بدترین مدل از تلفن های اپل است بیشترین میزان خرابی به این تلفن بازمی گرد.