نماینده مردم تبریز در مجلس با بیان اینکه مجلس مصوبه حقوق ۲۴ میلیونی را به دلیل فشار افکارعمومی لغو کرد، گفت: برخورد مجلس با موضوع حقوق‌های نجومی منفعلانه و در حد رفع تکلیف بود هر چند در آن هم توفیقی نیافت. به گزارش پایگاه خبری شرح آنلاین، احمد علیرضابیگی با بیان این مطلب اظهار داشت: […]

نماینده مردم تبریز در مجلس با بیان اینکه مجلس مصوبه حقوق ۲۴ میلیونی را به دلیل فشار افکارعمومی لغو کرد، گفت: برخورد مجلس با موضوع حقوق‌های نجومی منفعلانه و در حد رفع تکلیف بود هر چند در آن هم توفیقی نیافت.

به گزارش پایگاه خبری شرح آنلاین، احمد علیرضابیگی با بیان این مطلب اظهار داشت: برخورد مجلس با موضوع حقوق‌های نجومی منفعلانه و در حد رفع تکلیف بود هر چند که برای رفع تکلیف هم توفیقی نیافت و عتاب مقام معظم رهبری هم از گله‌مندی ایشان در این خصوص حکایت می‌کند.

وی با اشاره به ارجاع موضوع به دیوان محاسبات افزود: با افزایش سقف احتساب حقوق‌های نجومی بر مبنای ۲۰ میلیون تومان و کاستن از دامنه مدیران نجومی بگیر، مخالفت با شفافیت حقوقی مدیران و مقامات و آخرین ماجرا رسمیت بخشیدن به حقوق ۲۴ میلیونی به بهانه رفع ایراد به شورای نگهبان به هیچ عنوان سزاوار خانه ملت نبود.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رئیس مجلس امروز در برابر فشار افکار عمومی نتوانست طاقت بیاورد و پس از صحبت‌های اول صبح که معترضان را به اهانت به ساحت خانه ملت متهم کرد و اقدام مجلس را توجیه کرد، ادامه داد: سرانجام در جلسه صحن علنی بعد از ظهر برای کاستن از فشارهای مجلس مصوبه ۲۴ میلیونی لغو شد و به مصوبه قبلی رجوع کرد؛ هر چند با لغو مصوبه قبلی حقوق ۱۹ میلیون تومانی رسمیت پیدا کرد.

وی افزود: البته بعد از تصویب شورای نگهبان رسمیت موضوع علنی خواهد شد زیرا برخورد شورای نگهبان با موضوع تعیین‌کننده خواهد بود.

بیگی خاطرنشان کرد: بار دیگر افکار عمومی توانست اراده خود به مجلس را تحمیل کند که مشابه آن در تصویب وقف دانشگاه آزاد و عدول از آن پس از فشار افکار عمومی را مشاهده کرده بودیم.

وی در پایان تاکید کرد: ای کاش چنین کمپین پر قدرتی در خصوص حادثه قطار تبریز- مشهد و برخورد تبعیض‌آمیز دولت و مجلس با آن صورت می‌گرفت.