رئیس شورای اسلامی شهر هشترود گفت:مراسم پیروزی انقلاب اسلامی ایران باید با شکوهتر از سالهای قبل برگزار شود چرا که، دشمنان قسم خورده این آب و خاک درصدد این هستند نگذارند چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران برگزار شود.

به گزارش خبرنگار شرح آنلاین، یوسف ایل غمی در جلسه ستاد هماهنگی برنامه های دهه فجر که به میزبانی هشترود برگزار شد؛خاطر نشان کرد: هر اداره موظف به نصب بنر و آذین بندی داخل و خارج محوطه خود می باشد.

وی افزود: متاسفانه برخی از ادارات نسبت به برگزاری مراسمات انقلابی بی تفاوت هستند و از ۲۶ اداره ای که برای شرکت در این جلسه به شهرداری دعوت شده بودند ۱۸ اداره حضور نداشتند.

معاون شهردار هشترود نیز در این جلسه گفت:به خاطر دهه مبارکه فجر و مقارن شدن آن با عملیات غرور آفرین والفجر ۸، نصب تندیس خردسال ترین شهید این عملیات و کم سن ترین شهید هشترود شهید حاتم حسن پور در دستور کار قرار گرفته و بعد از انجام دادن کارهای مربوطه کار ساخت و نصب این تندیس شروع خواهد شد.

تقی بهروزی نسب خاطر نشان کرد:متاسفانه بعضی از ادارات در فضا سازی شهری برای مراسمات ملی و مذهبی مختلف،با شهرداری همکاری نمی کنند.

وی اضافه کرد:شهرداری هشترود برای برگزاری هر چه بهتر مراسمات دهه فجر و ایام فاطمیه تا به الان برای فضا سازی مناسب بیش از ۴۰ میلیون تومان هزینه کرده است.