تبریز ، (شرح آنلاین) - لوئیس سوارز، مهاجم اروگوئه ای بارسلونا، دیشب در جریان دیدار با رئال بتیس دچار آسیب دیدگی شد.

لوئیس سوارز در حالی که دیشب بارسلونا با درخشش فوق العاده مسی ۴ – ۱ رئال بتیس را شکست داد از ناحیه مچ پا دچار مصدومیت شد.

اعضای کادر پزشکی این تیم بعد از بازی اعلام کردند که این بازیکن از ناحیه مچ پا رگ به رگ شده است که مدت زمان دوری وی از میادین را بعد از انجام معاینات پزشکی اعلام خواهند کرد.

لوئیس سوارز که در بازی های اخیر بارسلونا بخصوص در خارج از لیگ قهرمانان اروپا و خارج از خانه در امر گلزنی چندان موفق نشان نداده بود در بازی دیشب موفق به گلزنی شد.

اما پس از آن از ناحیه مچ پا مصدوم شد تا نگرانی ها برای بازی حساس این تیم برابر منچستر یونایتد در لیگ قهرمانان اروپا بیشتر شود.

با توجه به این که سوارز در نیمکت بارسلونا همتایی برای تعویض و جایگزینی خود ندارد ، نبود این بازیکن میتواند لطمه بزرگی به بارسلونا و والورده در بازی با منچستر یونایتد بزند.

 

لویس سوارز ستاره اروگوئه ای بارسلونا مصدوم شد

 

در این میان برخی سایت ها هم مدعی شدند که این بازیکن به مدت یک ماه دور از میادین خواهد بود و بازی برابر منچستر یونایتد را از دست خواهد داد ؛ باید دید که پزشکان این تیم چه مدتی را برای بازی نکردن او مشخص می کنند و این بازیکن تا چه زمانی برای بارسلونا بازی نخواهد کرد.

 

ر ع ۷۷/