مهر ، (شرح آنلاین) - مقدم فر مشاور فرهنگی و رسانه‌ای فرمانده سپاه : عامل اصلی وقوع حادثه نیوزلند اعلام کرد که این اقدام را تحت تأثیر سیاست‌ها و تفکرهای ترامپ و غرب انجام داده است.

حمیدرضا مقدم فر مشاور فرهنگی و رسانه‌ای فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نشست «تروریسم، درد مشترک»، گفت: متأسفانه فرهنگ غرب با دو ویژگی ابتذال و خشونت عجین شده است که و این مسئله منجر به فراهم شدن شرایطی برای فعالیت‌های گروه‌های افراطی و خلق حوادث تروریستی شده است.

وی افزود: عامل اصلی وقوع حادثه نیوزلند اعلام کرد که این اقدام را تحت تأثیر سیاست‌ها و تفکرهای ترامپ و غرب انجام داده است.

مشاور فرهنگی و رسانه‌ای فرمانده سپاه پاسداران متذکر شد: مقام معظم رهبری در نامه‌هایی در سال ۹۳ و ۹۴ خطاب به جوانان اروپایی و امریکایی کاملاً دلسوزانه از جوانان خواستند که با اسلام تعاملات سازنده داشته باشند و ارتباطات خوبی را با جهان اسلام برقرار کنند.

مقدم فر تاکید کرد: ترامپ به عنوان نماد سیاست ورزی در فرهنگ غرب است و تروریست‌های اسلام ستیز وی را به عنوان معلم معنوی خود می‌شناسند.

وی گفت: برخلاف تبلیغات دروغین غربی‌ها و اقدامات آنان برای اسلام ستیزی، اسلام واقعی جهان را به صلح و امنیت فرا می‌خواند در حالی که این حادثه تروریستی نشانگر و احیاگر نژادپرستی نوین است و علیرغم اینکه غربی‌ها از بلندگوی خود فریاد حقوق بشر سر می‌دهند اما برخلاف آن عمل می‌کنند.

 

منبع: مهر

الف خ ۷۲ /