سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز گفت: بازیکنان اصلی ماشین سازی تبریز و آنهایی که در ترکیب اصلی بودند، از این تیم جدا نمی شوند.

به گزارش شرح آنلاین، محمدرضا مهاجری سرمربی ماشین سازی صبح امروز دوشنبه در جمع خبرنگاران درخصوص وضعیت این تیم در تعطیلات نیم فصل و یارگیری برای نیم فصل دوم لیگ برتر گفت: هیچ یک از بازیکنانی که در ترکیب اصلی قرار دارند از بدنه تیم ما جدا نخواهند شد ولی اگر باشگاه تراکتورسازی نیازمند بازیکنان ما بود، حتما با کمال میل قبول خواهیم کرد. اگر بازیکنی از ماشین سازی جدا شود حتما بازیکن جایگزین به خدمت می گیریم.

وی سپس گفت: به خاطر تعطیلات فعلا چند روزی به بازیکنان استراحت داده ایم. در تعطیلات به دنبال شناسایی و برطرف کردن نقاط ضعف تیممان خواهیم بود تا با قدرت به نیم فصل دوم پا بگذاریم.

مهاجری سپس در خصوص نا داوری های در بازی های تیمش گفت: تیم ماشین سازی تبریز از ناداوری ها بسیار ضرر کرده و چندین امتیاز را به خاطر سوت های اشتباه داوران از دست داده است.

وی افزود: البته این ناداوری ها به نفع تیم پرسپولیس بود. اگرچه پنجره نقل و انتقال تیم فوتبال پرسپولیس بسته بود ولی پنجره  داوری آنها باز بود.

وی گفت: از هفته آینده با اردوی ۱۰ روزه در کیش تمرینات را از سر خواهیم گرفت. برای تقویت و افزودن چند بازیکن در پست های کلیدی در تلاش هستیم.