ورزش 3 (شرح آنلاین) - محمدرضا مهاجری که قبل از مسابقات هفته ششم لیگ برتر به‌عنوان سرمربی ماشین‌سازی انتخاب شده و توانسته بود در این تیم عملکرد نسبتا خوبی داشته باشد، در فاصله سه هفته مانده به پایان فصل قراردادش با این باشگاه را تمدید کرد.

باشگاه ماشین سازی تبریز قراردادرضا مهاجری را یکسال دیگر تمدید کرد.

 

ماشین‌سازان که لیگ هجدهم را با فیروز کریمی آغاز کرده بودند، بعد از کسب ۴ تساوی پیاپی و عملکرد دور از انتظار در شروع فصل، در پنجمین مسابقه مقابل ذوب‌آهن اصفهان شکست خوردند که همین اتفاق موجب شد تا کریمی از سرمربیگری ماشین‌سازی برکنار شود و جای خود را به محمدرضا مهاجری بدهد.

 

مهاجری که در ابتدای فصل مدیریت فنی و در مقطعی مسوولیت فنی تراکتورسازی را برعهده داشت، از هفته ششم روی نیمکت ماشین‌سازی نشست.

 

ماشین‌سازی از هفته ششم تا بیست و هفتم لیگ برتر ۴ پیروزی، ۱۲ تساوی و ۶ شکست را با مهاجری تجربه کرد اما نمایش کم نوسانی که این تیم در لیگ هجدهم با این سرمربی داشت و بقای آنها را تضمین کرد، موجب شد تا قرارداد او به مدت یک سال دیگر تمدید شود.

 

هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی درباره تمدید قرارداد با سرمربی تیمش به “ورزش سه” گفت: مهاجری انسان سالم، موفق و مربی بادانشی است؛ با بررسی جمیع جهات تصمیم به حفظ ایشان برای فصل بعد گرفتیم و از وجود او سال آینده نیز بهره می‌بریم.

 

گفتنی است، محمدرضا مهاجری تنها سرمربی حال حاضر تیم‌های لیگ برتری است که قراردادش برای لیگ هجدهم تمدید می‌شود.

 

منبع : ورزش ۳

الف – ب ۶۶/