تبریز- مدیرعامل انجمن حمایت از کودکان مبتلا به سرطان تبریز (تسکین) خبر از مشارکت تیم فوتبال تراکتورسازی با این انجمن داد.

به گزارش خبرنگار شرح آنلاین، جواد میلانی اعلام کرد: تیم فوتبال تراکتورسازی پس از بازدید از کودکان مبتلا به سرطان در بیمارستان کودکان تبریز وارد مذاکره برای مشارکت و همکاری با انجمن تسکین شدند.

وی یادآور شد: این باشگاه ورزشی و محبوب مردمی پیش از این هم تسکین را در راه معرفی اهداف خود و انجام مسئولیت هایش یاری کرده بود که پیش بینی می شود در آینده این تعامل و همکاری ها توسعه یابد.

میلانی افزود: تیم تراکتورسازی نخستین و بزرگ‌ترین حامی تسکین در جامعه ورزشی استان آذربایجان شرقی بوده و این حمایت خود را سال ۹۵ در بازی میان تیم برق شیراز در رقابت‌های جام حذفی اعلام و به معرض نمایش گذاشت.

مدیرعامل تسکین با تاکید بر اینکه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان حمایت از کودکان و آینده سرزمین مان بوده و آنها به تنهایی نمی توانند با سرطان مبارزه کنند، اظهار داشت: تیم تراکتورسازی حمایت و همراهی خود در کنار کودکان مبتلا به سرطان را با شعار ” کودکان به تنهایی نمی‌توانند با سرطان مبارزه کنند” اغاز کردند و در بازی مذکور به همراه بنر تسکین به زمین بازی آمدند.

میلانی همچنین افزود: بازیکنان و جعفر محرم پور مدیر رسانه ای تیم تراکتورسازی به رسم یادبود پیرهن امضای شده توسط بازیکنان این تیم را به انجمن تسکین اهدا کردند.