تبریز،(شرح آنلاین) - مدیرعامل موسسه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان تبریز از برپایی نمایشگاه لبخند زندگی در حمایت از کودکان مبتلا به سرطان تسکین با 90 اثر خبر داد.

جواد میلانی در تشریح این مهم گفت: هنرمندان تبریزی با استقبال از فراخوان موسسه تسکین که از عکاسان و نقاشان دعوت کرده بود تا لبخند زندگی را گسترش دهند، با ارسال ۸۷ اثر در قالب عکس و ۳ اثر نقاشی، کودکان مرز و بوم خود را هر چه دلگرم تر کردند.

وی افزود: آثار رسیده به این دبیرخانه این موسسه از عکاسان تبریزی بوده و در این میان عکاسی از افعاننستان نیز شرکت کرده و نمایشگاه لبخند زندگی را همراهی کرده است.

میلانی با بیان اینکه عواید فروش این آثار به نفع کودکان مبتلا به سرطان صرف خواهد شد، گفت: عکاسان شرکت کننده محمدعلی ایریلوئیان، آیدین حافظی، نیلوفر نوروزی، پریسا عبدلی، حدیث زرگریان اهری، مهدی اصغری اردلانی، سعید سلطان پور، علی نوجوان، میلاد رستم پور، فرشته منیر فرزانه، هومن زمانی، فرهاد زرگریان، بهرام میکائلی، سپیده طالاری، عبدالرحمن مجرد، منیر جبارپور، علی نصرتی و محمد آقا زکی از افغانستان بودند که با شاترهای خود لبخند زندگی را به ثبت رسانده و انسانیت را ماندگار کردند.

مدیرعامل موسسه تسکین همچنین از حضور شیرین حقدار، مریم بدری و پریسا عبدلی برای حضور و همراهی خود با آثار نقاشی شان تشکر و قدردانی کرد.

گفتنی است؛ پس از اتمام داوری میان آثار رسیده به دبیرخانه، این نمایشگاه گروهی در راستای حمایت از کودکان سرطانی همزمان با روز مادر از ۷ تا ۱۴ اسفند ماه جاری از ساعت ۱۶ تا ۲۰ در بلوار استاد شهریار، نبش سربالایی ولیعصر سینما ناجی برگزار می شود.

همچنین علاقمندان برای بازدید از این نمایشگاه می توانند با وارد کردن کد Taskin، از تخفیف ۳۰ درصدی اسنپ برای رفت و آمد به محل نمایشگاه بهره مند شوند.