همایش خیران موسسه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان تسکین برگزار شد و طی این همایش حامیان مادی و معنوی این موسسه معرفی و از خیران و تلاشگران این عرصه تقدیر به عمل آمد.

به گزارش شرح آنلاین، دهم دی ماه سال ۹۶ خانم فاطمه پور شکیب خانه خود را به موسسه تسکین هبه کرد و مادر معنوی کودکان مبتلا به سرطان تبریز شد و برای بزرگداشت این مهر و فداکاری، دهم دی ماه روز تسکین نامیده شد و به این مناسبت و در سالروز آن، خیران و همراهان این موسسه در محل سالن اتاق بازرگانی گردهم آمدند.

در این همایش ضمن بررسی عملکرد و فعالیت موسسه تسکین طی پنج سال، به نقش و عملکرد موسسات مردم نهاد در جوامع کشورهای پیشرفته، ایران و تبریز اشاره شد.

همچنین طی این مراسم خبرگزاری فارس، پایگاه خبری نصر نیوز، بولتن فرهنگی هنری تبریز، کانون تبلیغاتی پازینه، موسسه توسعه اطلاعات تامند، موسسه آموزش عالی چرخ نیلوفری آذربایجان، موسسه طبی صحت، کتاب فروشی طنین دانش، خانه کتاب دهخدا، کتاب فروشی حامد، کتاب فروشی فروزش، اداره کل هواشناسی استان آذربایجان شرقی، فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز، شرکت آهنگری تراکتورسازی ایران، شرکت سینا حمد آریا، باشگاه فرهنگی ورزشی تراکتورسازی تبریز و ایران خودرو به عنوان حامیان و همراهان مادی و معنوی موسسه تسکین معرفی شدند.

این همایش که به مناسبت روز تسکین در راستای قدردانی و بزرگداشت اقدام فاطمه پور شکیب و هبه این بانو و مادر مهربان برگزار شد؛ لحظات پر از اشک و عشق و مهر را تجربه کرد و به رسم یادبود از وی تجلیل شد.

فاطمه پور شکیب هنگام دریافت لوح سپاس تسکین کوتاه و آهسته با بیانی شیرین گفت: کاش بیشتر داشتم تا بیشتر می بخشیدم.
در این میان از حمیده مجیدی و فریبا دارابی سرپرستاران بخش خون تبریز ، یوسف توکلی فر، عظیم رضامند، عباسعلی حسین پور و عطاالله هیرادفر پزشکان بخش خون بیمارستان کودکان به پاس خدمات صادقانه و تلاش های شبانه روزی آنها تقدیر شد.