شهردار تبریز گفت: حسینیه کلانشهر تبریز با همکاری خیران تبریزی در کربلای‌معلی احداث می‌شود.

به گزارش شرح آنلاین به نقل از شهریار، ایرج شهین باهر در آیین تجلیل از خادمان موکب جنت الحسین (ع) شهرداری تبریز ضمن قدردانی از خادمان این موکب اظهار کرد: از پرسنل شهرداری تبریز که بدون دریافت هبچ گونه حق ماموریت و صرفا به خاطر عشق به امام حسین(ع)، عاشقانه به زائران حسینی خدمت‌رسانی کردند، قدردانی می کنم.

وی با اشاره به تأکیدات مقام معظم تاکید بر حضور پرشور در مراسم راهپیمایی اربعین اظهار کرد: باید تمامی دستگاه ها در راهپیمایی اربعین حضور یابند که شهرداری تبریز نیز همچون سایر دستگاه ها در این راستا خدمات ارزنده‌ای را به زائران اربعین حسینی ارائه می کند.

شهردار تبریز در ادامه با بیان اینکه شهرداری این کلانشهر در قبال تمامی اقشار برای تمامی حوزه ها مسئول است، اظهار کرد: حضور کلانشهر تبریز به عنوان پایتخت تشیع جهان اسلام در ایام راهپیمایی اربعین در کربلای معلی امر ضروری است که امیدواریم در سال های آینده با همکاری بیش از پیش خیران، این برنامه ادامه یابد.

وی بر لزوم احداث موکب دائمی در کربلای‌معلی تأکید کرد و گفت: امیدواریم با همکاری شهرداری کربلا و همچنین سایر دستگاه ها و ارگان ها با مشارکت خیران، حسینیه ای با نام کلانشهر تبریز در شهر کربلا احداث شود.

شهین باهر در ادامه با بیان اینکه شهروندان تبریزی بیش از سایر زائران از خدمات موکب جنت‌الحسین (ع) استفاده می کنند، ادامه داد: شهرداری تبریز خود را در برابر شهروندان تبریزی مسئول می داند و امیدوارم این موکب در سال های متمادی در کربلای معلی به زائران حسینی خدمت‌رسانی کند.