تبریز- معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید گفت: عملیات اجرایی آزادراه تبریز - سهند نسبت به ۲ ماه پیش چشمگیر بوده و به ۷۰ درصد رسیده است.

به گزارش شرح آنلاین به نقل از مهر، حبیب الله طاهرخانی در بازدید از روند اجرای این آزادراه افزود: با وجود شرایط جوی موجود و سرمای حاکم بر منطقه پیشرفت این طرح در بخش های مختلف ابنیه، خاکبرداری و سایر امور جانبی مطلوب است.

وی اظهار داشت: اگر روند اجرای این طرح به همین شیوه انجام شود، آزادراه تبریز – سهند در زمان تعیین شده تکمیل شده و به بهره برداری می رسد.

استاندار آذربایجان شرقی نیز در این بازدید از تکمیل و بهره برداری آزادراه تبریز – سهند تا شهریور ۹۸ خبر داد و گفت: این طرح به طول ۲۰ کیلومتر اجرا می شود و هم اکنون حدود ۷۰ درصد پیشرفت دارد.

محمدرضا پورمحمدی، افزود: این طرح به صورت مشارکتی از سوی دولت و شرکت بتن سازه در حال اجراست و قرار داشتن ۸ دهنه پل در مسیر این طرح، اجرای آن را با مشکل مواجه کرده است.

وی با بیان اینکه هر کدام از پل ها دارای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی است، اظهار داشت: با وجود برخی مشکلات در اجرای آزادراه تبریز – سهند، این طرح با قوت و قدرت اجرا می شود.