به گزارش شرح آنلاین - سایت AFC ، دیشب گروه 25 نفره ای ازهنرمندان رقص چینی که 10 نفر از آنان کودک بودند در سواحل ابوظبی به اجرای نمایش پرداختند.

کارناوال رقص چینی در سواحل کرنیش ابوظبی به منظور القای فرهنگ چین به هواداران کشور های مختلف در حاشیه بازی های جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ برگزار شد.

آنها با روبان های رنگی و خیره کننده ، حرکات شکفت انگیز و لباس های زیبا از طریق رقص سنتی نگاهی اجمالی به فرهنگ قدیم ارائه دادند.

کودکان حاضر در این کارناوال رقص سنتی چینی پیش از آغاز برنامه های دیگر با نمایش هنر های نمایشی کونگ فو برنامه زیبایی را به نمایش گذاشتند.

اجرای این برنامه ها بخشی از یک برنامه ماهانه بود که موسیقی ، رقص و فرهنگ آسیا را در طول بازی های جام ملت های آسیا به نمایش می گذارد که مسابقات این ترنمنت را برای تماشاگران این دیدار ها به صورت لذت بخش تر می نماید.

رهبر این کارناوال چینی ، وی شان شان ( wei shanshan ) در گفتگو با ای اف سی گفت : ما از اینکه اینجا حضور داریم بسیار هیجان زده هستیم، چون احساس می کنیم از طریق رقص و حرکات نمایشی به عنوان نماینده کشورمان همانند بازیکنان تیم فوتبال چین در میان میدان می باشیم.

شایان ذکر است تا اول فوریه هر روز یک برنامه فرهنگی در سواحل ابوظبی امارات متحده برگزار خواهد شد و گروه های فرهنگی و هنری از کشور های مختلف در این منطقه به اجرای برنامه خواهند پرداخت.

بازی ایران چین امروز ساعت ۱۹:۳۰ در ابوظبی امارات برگزار خواهد شد.