تبریز،(شرح آنلاین)- فرمانده نیروی انتظامی گفت: در اجرای ماموریت های محوله هیچ بن بستی بر سر راه این نیروی انتظامی نداریم و با شتاب در حال پیشبردن ماموریت ها هستیم.

سردار حسین اشتری ظهر امروز چهارشنبه در مراسم تکریم و معارفه فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان‌ شرقی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی ۱۴ هزار شهید ، ۲۰ هزار جانباز و ۲ هزار آزاده دارد، اظهار داشت: این شهادت را برای خود افتخار می دانیم، نیروهای انتظامی استان برای تامین امنیت تلاش می کنند.

وی افزود: دشمن برای انقلاب اسلامی برنامه های مختلفی را هر سال تدارک می بیند اما به برکت اسلام و انقلاب اسلامی و همراهی مردم فهیم کشورمان این توطئه ها یکی بعد از دیگری خنثی می شود.

فرمانده ناجا ابراز داشت: از بدو تولد انقلاب، دشمن مدام تاریخی را برای پایان کار این نظام مردمی مشخص می کند و در طول این چهل سال بارها و بارها چنین وعده هایی داده است اما وعده هایشان یکی بعد از دیگری نقش برآب شده و تمام این خیال پردازی ها شبیه دیدن خواب پنبه دانه برای شتر شده است.نمونه این خیال پردازی ها صحبت های رئیس جمهور کم عقل آمریکاست که وعده آشوب در ۱۳ آبان و تابستان داغ را داده بود اما به فرموده رهبر انقلاب تابستان بسیار آرامی را پشت سر گذاشتیم.

سردار اشتری با اشاره به فرا رسیدن جشن ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی ضمن تقدیر از نقش مردم تبریز در قیام سرنوشت ساز ۲۹ بهمن گفت: مردم تبریز همیشه با هوشیاری و تدبیرشان حضور به موقعی در خنثی سازی این نقشه های دشمن داشتند.

وی افزود: نیروهای این استان همیشه منشاء خیر و برکت هستند و این باعث همدلی و رفاه بیشتر در استان شده است.

فرمانده ناجا گفت: نیروی انتظامی به عنوان نیرویی که ۱۴ هزار شهید تقدیم انقلاب کرده است با بدنه ای برخواسته از مردم و فرزندان مردم توفیق صیانت از مهمترین نعمت انقلاب که همان امنیت است را دارد و هفته ای نیست که شهیدی تقدیم انقلاب و کشور نکند.

سردار اشتری ادامه داد: اقتدار توأم با هوشمندی، رأفت، مهربانی و هدالت در کنار پیشرفت های پلیسی در نیروی انتظامی موج می زند و ما به عنوان ویترین نیروهای مسلح و نظام اسلامی قصد داریم تا منویات رهبر معظم انقلاب در این نیرو را جامه عمل بپوشانیم.

وی با اشاره به پیشرفت های نظامی و علمی در کشور افزود: کمشکلات اقتصادی در کشور باید حل شود و می توان آنها را حل کرد که مسئولان نیز باید در این زمینه سعی بیشتری داشته باشند.

سردار اشتری در ادامه گفت: دشمن به دنبال ناامید کردن ملت است اما ما مفتخر به گذشته و امیدوار به آینده ایم.

فرمانده ناجا به اشاره به علت عدم بیان پیشرفت های علمی و معرفی نوابغ علمی کشور گفت: این اعلام پیروزی ها و معرفی افتخار آفرینان علمی کشور به خاطر اتفاقاتی است که در گذشته برای دانشمندان ما رخ داده است و با این کار دشمن را در دستیابی به این عزیزان ناکام می گذاریم.

سردار اشتری همچنین در بخش دیگری از سخنان خود گفت: ۲۲ بهمن چهلمین سال انقلاب پرشورتر از ۳۹ سال گذشته برگزار خواهد شد و نیروی انتظامی با اقتدار در تامین امنیت راهپیمایی ایام الله دهه فجر با تمام توان در میدان خواهد بود.

وی اظهار داشت: هم اکنون از ۴۰ سال قبل قویتر، پر شورتر و مقتدرانه تر در عرصه حضور داریم و این باعث ناراحتی دشمن است چرا که در تمام اتفاقات منطقه یک طرف میز مذاکره ایران اسلامی است.

در این مراسم سردار اشتری از خدمات ارزشمند سردار حسن خانی فرمانده سابق انتظامی آذربایجان شرقی تقدیر کرد و گفت: ایشان فردی انقلابی و تلاشگر در ماموریت های محوله بودند که از این پس از حضورش در ریاست آگهی تهران استفاده می شود.

به گفته فرماندهی ناجا از این پس فرماندهی انتظامی استان را سردار حسن عبدی فتح آبادی بر عهده خواهد داشت.

سردار عبدی سابقه فرماندهی انتظامی استان های کردستان و اردبیل را بر عهده داشته است.