ایلام،(شرح آنلاین) - این روزها بوی باروت و خون از گوشه و کنار کشور در آستانه 40 سالگی انقلاب به مشام می رسد گویی دشمن برای زمین گیر کردن ما جنگ احزابش را به راه انداخته است و مدام خون به پا می کند.

توطئه های دشمن از ۲۶ دی ماه گذشته با ایجاد نا امنی های خیابانی در برخی مناطق کشور در قالب اعتراضات مردمی به فشارهای اقتصادی آغاز شد. در این بین با اقدام وابستگان به سازمان منافقین خون چند شهروند بیگناه بر کف خیابان ها ریخت و مطالبه مردمی تبدیل به میدانی برای شیطنت خناس های روزگار شد.

بی تدبیری و بی کفایتی افراد نااهل صنعت هم در هفت تپه، ماجرا را به دامن کمونیست ها کشاند و اسماعیل بخشی ها از داخلش تولید شد و باز مطالبات کارگری در حاشیه مسایل سیاسی رنگ باخت تا اینکه چند بسیجی دانشجو به موضوع ورود کردند و اوضاع بر روال قانونی و اداری اش برگشت.

این قضایا ادامه یافت تا اینکه اقدامات مسلحانه رخ نمود. حمله به خودروی گشت نیروی انتظامی، حمله به صبحگاه بسیج و حمله به اتوبوس حامل پاسداران مرزبان که روز گذشته اتفاق افتاد پروژه ای است که البته به زعم ما ادامه دار است و برنامه های معاندین و دشمنان در حال بال و پر دادن به آن است و امروز که شنیدیم منافقین در ورشو در حمایت از این اقدام تجمع کردند و پمپئو برایش سخنرانی کرده است.

عجیب روزگاری شده است این روزها، همه دنیا برای براندازی ما هم رای شده اند اما کشتی انقلاب در اقیانوس حوادث با نام نامی فرزند فاطمه (س) به پیش می رود. ما سر نشینان این سفینه نجات لبیک یا مهدی(عج) را با نوای مادرمان از کودکی بر گوشمان شنیده ایم و زمزمه لب های ماست تا وقتی دستمان در دستش قرار گرفت با اشکی خالصانه در محضرش آن را بیان کنیم.

دنیا هر چقدر هم بزرگ باشد خدای ما از تمام دنیای دشمنان ما بزرگتر است و این انقلاب به آن سر منزل مقصود خواهد رسید. چرا که ما برای انقلابمان شاخصی به نام اسلام داریم و اسلام را در سینه هر زن و مرد ایرانی می توان دید که چه خالصانه رفتار و حالات بیرونی را با آن محک می زنند و معیاری می شود برای ما.

ما راه انتقام را خوب بلدیم و انتقام را خواهیم گرفت حتی اگر مسامحه کاری پیدا شود و برایش توئیت انتقام نمی گیریم را بزند. انتقام می گیریم تا دشمن بداند گلوله اش را با موشک جواب می دهیم و این محله جایی برای ترقه بازی آنها نیست.

جواب ما باید سخت و کوبنده باشد و این مطالبه یک ملت برای پاسداشت خون فرزندان مرزبانش است، انتقام به هر نحو ممکن باید گرفته شود.