( شرح آنلاین ) - حمله تروریستی و وحشیانه اخیر در جاده خاش زاهدان که منجر به شهادت 27 جوان غیور این کشور شد دل هر انسانی را به درد می آورد.

پاسداران غیور این نظام ، حق دارند هر گونه که می توانند انتقام خون شهدایمان را بگیرند.

سپاه پاسداران باید همانگونه که همیشه با صلابت و غیرت مثال زدنی خود اقدامهای لازم را برای پاسداشت این مرز و بوم نموده و جواب دندان شکنی به متجاوزین این خاک داده است ، اکنون نیز اصول دیپلماتیک را کنار بگذارد و جوابی در خور شان به متجاوزین بدهد.

سپاه باید جوابی به این اقدام بدهد تا در تاریخ این اقدام غیورانه نوشته شود و درس عبرتی بر آنانی باشد که حتی می خواهند نگاه چپ به این نظام بیندازند.

مگر می شود گروه تروریستی در مرزهای همسایه کشورمان به آرامش طرح ترور بریزند و شیران ایران در مقابلش سکوت کنند؟! مگر می شود یک تبعه پاکستانی وارد کشورمان شود و ۲۷ جوان این کشور را گلگون کند ولی پاسداران این خاک جوابی به این گستاخی ندهند؟

دولت کارش روابط دیپلماتیک است و سپاه کارش حفظ کیان این خاک و نظام، در این چند روز هر چه اقدام دیپلماتیک لازم بود انجام شده ولی دولت پاکستان دریغ از یک عذرخواهی ، پس حال وقت آن است که غیور مردان این خاک لباس رزم برتن کنند.

شاید فرمانده محترم سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی تحت فرماندهی مقتدرانه فرمانده کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای ، نگران گروگان های این گروه ملعون در خاک پاکستان هستند تا فرمان آتش را صادر کنند.

سخن اینجاست که از فرمانده کل قوا خواهشندیم دستوری صادر کنند و تکاوران و گروه ویژه سپاه برای آزادسازی این عزیزانمان وارد شوند و پس از آزاد سازی گروگان های کشورمان ، آتشی بر سر این محاربین بریزند تا نسلشان از روی زمین پاک شود.

نماینده ولی فقیه در سپاه امروز گفته است به ازای هر یک نفر شهیدمان ، ۱۰ نفر از متجاوزین و ملعونان را به درک واصل خواهیم کرد ، ولی مشکل اینجاست که این گروه یا گروه ها با این تعداد نابود نمی شوند و باید نسلشان از روی زمین محو شود.

رهبر معظم و مقتدر کشورمان همواره بر پاسخ قاطع به این چنین گستاخی هایی تاکید فرموده اند و اکنون نیز ملت شهید پرور ایران اسلامی انتظار دارند فرزندان سپاه در پی دستورات مقام معظم رهبری جواب دندان شکنی به این گستاخی بدهند.

باید فرزندان این انقلاب همانگونه که در این چند روز شعار بر “انتقام می گیریم” داده اند اکنون وارد عمل شوند و انتقامی تاریخی از این محاربان بگیرند.

اقدام این محاربان نمونه بارزی از افساد فی الارض و بغی است و اگر احکام اسلام واقعی ، نه اسلامی که آنان و حامیان کافرشان پرچم دارش هستند، برایشان اجرا نشود ، بار دیگر ممکن است کفار دنیای غرب که ۴۰ سال است کمر بر ضربه زدن به نظام مستقل و قدرتمند جمهوری اسلامی بسته اند ، توطئه دیگر در سر بپرورانند.

حال در خاتمه باید سخنی هم با اعضای محترم شورای امنیت ملی داشته باشم ، شورای محترم امنیت ملی دیگر وقت مسامحه نیست ، ملت انتقام می خواهند، ملت به دنبال انتقام خون شهدا هستند تا بتوانند بار دیگر بر ایرانی بودن خود همانند ۴۰ سال گذشته ببالند.

و در نهایت اعضای محترم شورای امنیت و در راس آن ریاست محترم جمهوری و فرمانده کل سپاه پاسداران ملت از شما مسامحه دیپلماتیک نمی خواهند، باید پاسخی داده شود که برای زخم دل آن کودک ۳ ساله فرزند شهید این حمله تروریستی قابل لمس باشد، وقتی بزرگ تر شد و از پدر شهیدش سراغی گرفت ، مادرش با افتخار بگوید چگونه آن معلونان به سزای عملشان رسیدند و در تاریخ جهان ثبت شد.

 

ملت انتقام می خواهند / غیور مردان این خاک لباس رزم برتن کنند