(شرح آنلاین) - دربار سلطنتی بریتانیا به نقل از مگان مارکل و همسرش هری اعلام کرد که فرزند این زوج سلطنتی که ماه آینده در شروع فصل بهار بدنیا می‌آید، نه دختر خواهد بود و نه پسر.

بر اساس بیانیه‌ی دربار انگلستان، مگان مارکل و هری تصمیم گرفته‌اند تا با بهره‌گیری از روش غیرمتعارف Fluid Approach، فرزندشان را با «جنسیت خنثی» بزرگ کنند و برای او در دوران کودکی از اسباب‌بازی‌های خاص پسر یا دختر مثل ماشین یا عروسک استفاده نخواهد شد و رنگ تزیینات اطاق نوزاد، نه صورتی و نه آبی، بلکه سیاه و سفید خواهد بود.

به این ترتیب مگان مارکل به همین دلیل از زمان بارداریش تا کنون از افشای جنسیت فرزندی که در شکمش پرورش داده خودداری کرده است.

این اولین بار در تاریخ خانواده سلطنتی بریتانیاست که فرزند یک شاهزاده بدون تعیین جنسیت متولد شده و پرورش خواهد یافت. فرزند هری و‌ مگان مارکل هرگز شانس ملکه یا پادشاه شدن در بریتانیا را نخواهد داشت بنابراین پدر و‌ مادرش می توانند او را از لحاظ جنسیتی خنثی بزرگ‌ کنند و این راهکاری است که برخی از خانواده‌های امروزی در کشورهای غربی برای تربیت فرزند خود در پیش می گیرند.

بر این اساس فرزند مگان مارکل و هری در انگلیسی با عنوان Her یا His که برای انسان مذکر یا مونث بکار برده می شود، خطاب نخواهد شد.