مهر ، (شرح آنلاین) - فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: سپاه موانع پیش روی انقلاب اسلامی را برمی‌دارد و این یک تکلیف برای ما است.

سرلشکر عزیز جعفری شامگاه دیروز چهارشنبه در جمع فرماندهان سپاه عاشورای آذربایجان شرقی در تبریز اظهار داشت: تبریز دیار شهیدان باکری و فرماندهان بزرگ جنگ تحمیلی و علامه‌های بزرگ ایران اسلامی بوده و خوشحالم که در این شهر حضور دارم.

وی با تاکید بر اینکه نقش تبریز و آذربایجان در تاریخ انقلاب ویژه است، ادامه داد: نقش این خطه در روند پیروزی انقلاب و دفاع مقدس الهام بخش بوده است.

سرلشکر جعفری با بیان اینکه سپاه با ماهیت مردمی توانسته مردم را پای کار انقلاب نگه دارد، افزود: همه مردم و مسئولان باید برای پیشرفت و توسعه کشورمان تلاش کنند.

فرمانده سپاه پاسداران با اشاره به اینکه دشمنان با سرمایه گذاری فراوان به دنبال امنیتی کردن موضوعات اجتماعی هستند، افزود: هوشیاری مردم همیشه توطئه‌ها را خنثی کرده است.

وی با بیان اینکه سپاه ماهیت و جنس مردمی دارد، گفت: سپاه همواره تلاش می‌کند در عرصه‌های مختلف در خدمت نظام و انقلاب باشد.

سرلشکر جعفری به منش حجت الاسلام آل هاشم امام تبریز نیز اشاره کرد و گفت: نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی مردمی هستند و این موضوع به یک الگو تبدیل شده است.

گفتنی است مراسم بزرگداشت شهید مهدی باکری صبح پنج شنبه با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران در تبریز برگزار می‌شود.

 

الف خ ۷۲ /