مهر (شرح آنلاین) - مشاور رسانه ای فرمانده کل سپاه با بیان اینکه دولت بعد از مدت ها به نقض عهد دولت اوباما اذعان کرد، گفت: تجربه وزارت خارجه برای کشور هزینه داشت.

حمیدرضا مقدم فر مشاور رسانه‌ای فرمانده کل سپاه ، با اشاره به سخنان سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان که به بدعهدی‌های باراک اوباما در قبال برجام اذعان کرده بود، اظهار داشت: ما غصه دار این هستیم که بعد از این مدت طولانی مسئولان ما به نقض عهد دولت اوباما در قبال برجام اذعان می‌کنند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری و تأکیدات ایشان بر غیر قابل اعتماد بودن سران آمریکا، افزود: رهبر معظم انقلاب بارها بر بد عهدی آمریکا و غیرقابل اعتماد بودن حاکمان ایالات متحده اشاره کرده و فرمودند: در دشمنی با ملت ایران تفاوتی میان دموکرات‌ها و جمهوری‌خواهان در آمریکا وجود ندارد، تنها روش دنبال کردن اهداف شأن و تاکتیک‌های به کار برده در این مسیر با هم تفاوت دارند.

مقدم فر درباره چرخش دیرهنگام دستگاه دیپلماسی کشور در قبال رفتار دولت آمریکا و هزینه‌هایی که این سیاست برای کشور در پی داشته است، گفت: متأسفانه برخی مسائل حتماً باید برای مسئولان ما تجربه شود تا بخواهند آن را بپذیرند، این تجربه هزینه‌های بسیاری برای کشور و مردم در پی داشته و دارد.

وی ادامه داد: متأسفانه برخی مسئولین به راهبردهای کلان نظام که از جانب مقام معظم رهبری اعلام می‌شود کم توجهی می‌کند و این کم توجهی هزینه‌های برای کشور در پی داشته و دارد. در اندیشه برخی نگاه به غرب و اعتقاد و اعتماد به آنها چنان جایگاهی دارد که معتقداند مسائل بدون توجه غربی‌ها حل نمی‌شود.

مشاوره رسانه‌ای فرمانده کل سپاه با اشاره به توطئه‌های فراوان سران آمریکا علیه ایران، تصریح کرد: در راهبردهای کلان ایالات متحده آمریکا، هیچ تفاوتی میان دموکرات‌ها و جمهوری‌خواهان وجود ندارد. دشمنی آنها در این ۴۰ سال با وجود تغییر حزب حاکم بر آمریکا و سیاست‌های اتخاذ شده در قبال ایران اسلامی به خوبی برای مردان ما روشن شده است.

مقدم فر در ادامه با اشاره به توافق هسته‌ای ایران و ۱+۵، گفت: برجام سناریویی در راستای سیاست‌های خصمانه آمریکا علیه ایران بود که از سوی هیئت حاکمه ایالات متحده آمریکا دنبال می‌شد و تکنیک اجرا کردن سیاست آنها در قبال ایران توسط دموکرات‌ها و جمهوری خواهان با پنبه و یا شمشیر سر بریدن است.

مشاوره رسانه‌ای فرمانده کل سپاه، گفت: دموکرات‌ها در توافق هسته‌ای بنا داشتند که با پنبه سر ایران را ببرند، یعنی همان دشمنی و سیاست خصمانه‌ای و تلاش برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را که در ۴۰ سال گذشته در سیاست خارجه آمریکا وجود داشته دنبال کنند و جمهوری خواهان نیز همین سیاست را البته با روشی متفاوت با دموکرات‌ها دنبال می‌کنند، در دشمنی با جمهوری اسلامی دموکرات‌ها و جمهوری خواهان در یک راستا حرکت می‌کنند و اهداف کلان شأن با هم تفاوتی ندارد.