مهر،(شرح آنلاین)- سرپرست معاونت فرهنگی کمیته امداد استان تهران از مرحله پایانی جشنواره ولایت خبر داد وگفت:این جشنواره با هدف ایجاد انگیزه در جوانان برای ترویج باورهای دینی برگزار شد.

حسین زمانیان با بیان اینکه این جشنواره با حضور ۱۵۰۰ نفر از دانش آموزان دختر و پسر برگزار شد، ادامه داد: این جشنواره در چهار رشته شامل؛ قرآن، تئاتر، سرود و رشته‌های ورزشی با شناخت نفرات برتر رشته‌های مختلف به پایان رسید.

وی ایجاد انگیزه در جوانان و نوجوانان برای ترویج باورهای دینی، رقابت سالم، ایجاد نشاط، ایجاد توانمندی دانش آموزان برای مدیریت فعالیت‌های فرهنگی کمیته امداد در آینده، شکوفایی استعدادها و آینده نگری در زمینه اشتغال جوانان تحت حمایت را از اهداف این جشنواره بیان کرد.

سرپرست معاونت فرهنگی کمیته امداد استان تهران با اشاره به اینکه جشنواره قرآنی در سه گروه سنی زیر ۱۲ سال، ۱۲ تا ۱۶ سال و بالای ۱۶ سال برگزار شد، افزود: دانش آموزان شرکت کننده در بخش قرآنی در رشته‌های حفظ، قرائت، اذان و مفاهیم شرکت کردند.

زمانیان با بیان اینکه جشنواره ورزشی در دو گروه دختران در رشته والیبال و گروه پسران در رشته فوتسال برگزار شد، گفت: جشنواره سرود نیز در قالب شش گروه دختران و شش گروه پسران برگزار شد.

وی شرکت کنندگان در رشته تئاتر را پنج گروه دختران و سه گروه پسران اعلام و بیان کرد: به برگزیدگان هر رشته لوح تقدیر، تندیس، جوایز نقدی و سفر زیارتی مشهد مقدس اهدا شد.