ورزش سه ، (شرح آنلاین) - هواداران تراکتورسازی از قضاوت بیژن حیدری برای تیم خود خاطرات خوبی ندارند.

کمیته داوران فدراسیون فوتبال اسامی داوران هفته بیست و دوم لیگ برتر را اعلام کرد که بر این اساس دیدار تراکتورسازی و پدیده مشهد را بیژن حیدری قضاوت خواهد کرد.

حیدری در حالی این مسابقه را سوت می زند که هواداران تراکتورسازی خاطرات خوبی از او ندارند. این داور تحصیلکرده در بازی تراکتور و نفت آبادان در جام حذفی با مسعود شجاعی درگیری هایی پیدا کرد که منجر به اخراج از زمین مسابقه و محرومیت بعدی کاپیتان تراکتوری ها شد. همین موضوع جبهه گیری هایی را علیه حیدری ایجاد کرد.

حیدری بعد از آن اتفاق دیدار تراکتورسازی و فولاد در هفته پانزدهم را هم قضاوت کرد که البته آن بازی نیز به خاطر حواشی قبلی اتفاقاتی در خود داشت. حالا برای سومین بار در فصل جاری کمیته داوران قضاوت بازی حساس تراکتور و پدیده را به بیژن حیدری سپرده و جالب اینکه برادرش پیام حیدری نیز یکی از کمک های دکتر بیژن خواهد بود.

از این رو بیژن حیدری هفته گذشته بازی پارس جنوبی جم و سپاهان را قضاوت کرد که اشتباهات تاثیرگذاری در طول مسابقه داشت. او یک پنالتی برای پارس جنوبی و یک پنالتی برای سپاهانی ها بر اساس اعلام کارشناسان نگرفت اما به نظر می رسد این مساله برای کمیته و دپارتمان داوری اهمیتی نداشته که حساس ترین بازی هفته را در تبریز به او سپرده است.

دیدار تراکتور و پدیده ساعت ۱۶ روز جمعه در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار می شود.

 

الف خ ۷۲ /