صدا وسیما،(شرح آنلاین) -معاون دادستان تهران و سرپرست دادسرای ناحیه ۱۹ جرائم پزشکی از عرضه شبانه مواد غذایی مانند جگر و جوجه در میدان تجریش در فضایی کاملاً غیر بهداشتی خبر داد

میران اسماعیلی  معاون دادستان تهران ،گفت: شب گذشته به اتفاق کارشناسان بهداشت و دامپزشکی در اغذیه فروشی‌هایی که از ساعت ۲۲ تا حدود ۴ بامداد به عرضه مواد غذایی می‌پرداختند، حاضر شدیم و به اذعان کارشناسان بهداشت، غذا‌ها در فضایی کاملاً غیربهداشتی عرضه می‌شد.

وی گفت: عرضه کنندگان هیچکدام وضع بهداشتی مناسب و همچنین کارت بهداشت هم نداشتند و جگر‌ها و جوجه‌هایی هم که طبخ می‌کردند هیچ هویتی نداشت و شرایط حمل آن هم مشخص نبود.

معاون دادستان تهران افزود: علاوه بر این شهرداری هم با سد معبر این افراد هیچ برخوردی نمی‌کند که مقرر شد در جلسه‌ای با فرماندار شمیرانات به این موضوع رسیدگی کنیم.

اسماعیلی گفت: حتی رستوران‌ها و آبمیوه فروشی‌های این منطقه هم بهداشت را رعایت نمی‌کردند و با توجه به اینکه این منطقه در شمال شهر تهران و در جوار مرقد امامزاده صالح (ع) است، حتماً برای سلامت هرچه بیشتر مجاوران و زائران و ساکنان منطقه باید توجه بیشتری صورت گیرد.

 

س ر ۷۰/