صدا و سیما ، ( شرح آنلاین)- پرویز اعلام کرد همه افراد تحت پوشش کمیته در خراسان جنوبی تا پایان سال آینده خانه دار می‌شوند

پرویز فتاح در حاشیه امضای تفاهم نامه با نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت :­­ بر اساس تفاهم نامه‌ای که امروز امضا شد ۵ هزار واحد مسکونی برای افراد تحت پوشش ­ کمیته امداد امام خمینی در خراسان جنوبی تا پایان سال ۹۸ ساخته می‌شود.

وی گفت:­ متراژ این واحد‌ها بطور ­متوسط ۵۰ متر است و ۲۵۰ میلیارد تومان منابع برای ساخت آن‌ها در نظر گرفته شده است که نیمی از آن را کمیته امداد و نیمه دیگر را سازمان برنامه و بودجه تامین خواهد کرد.
رئیس کمیته امداد امام خمینی اضافه کرد: این چندمین توافقنامه است که با سازمان برنامه و بودجه برای ساخت مسکن برای محرومان امضا می‌شود.
وی افزود: پیش از این نیز برای ساخت مسکن در استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان، ​ ایلام و کرمانشاه تفاهم‌های انجام شده بود. ­

نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه نیز در مصاحبه اختصاصی گفت:­ برای همه استان‌ها بویژه استان‌هایی که شرایط خاص دارند از جمله­ استان کرمان، ­ سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی همکاری مشترکی را با کمیته امام توافق کردیم تا در طول سال آینده ­برای افراد تحت پوشش این نهاد مسکن مناسب احداث شود.

 

الف ق ۷۲/

 

­