ورزش سه ، (شرح آنلاین) - محمدرضا زنوزی می‌گوید انتظار قهرمانی را ندارد و تراکتور فصل آینده کهکشانی خواهد بود.

تیم تراکتورسازی تبریز این فصل با مالکیت محمدرضا زنوزی وضعیت بسیار خوبی را تجربه کرده است. آن ها اکنون در کورس قهرمانی هستند و امیدوارند در ادامه فصل به نتایج بهتری نیز برسند. در شرایطی که بحث احداث ورزشگاه جدید بالا گرفته و تراکتور نیز در آستانه دیدار حساس با پدیده است، به سراغ مالک تراکتور رفتیم تا گفتگویی با او انجام دهیم. او که سعی می‌کرد به روش کارلوس کی‌روش فشار را از روی تیم بردارد، مشخصا به کهکشانی شدن تراکتور در سال آینده اشاره کرد.

 

* لطفاً وضعیت تراکتور را تشریح کنید؛ به چه مقدار از اهداف خود رسیده اید؟

وضعیت تیم خیلی خوب است. باتوجه به این که نیم فصل دوم را هم بچه ها خوب شروع کردند و نتایج خوبی هم گرفتند و این را هم عرض کنم که امسال درست است که ما شرایط قهرمانی را داریم و در کورس قهرمانی هستیم اما واقعا از تیم انتظار قهرمانی ندارم. قبل از نیم فصل هم به یکی از خبرنگاران که درباره تیم کهکشانی پرسید گفتم که تیم کهکشانی ما سال آینده است و امسال انتظار ندارم برای اولین سالی که تیم را تحویل گرفتیم بیاییم و قهرمان شویم. ما امسال به دنبال سهمیه هستیم و بچه ها تمام تلاششان را هم می‌کنند قهرمان شوند اما اگر نشوند هم ما برنامه ای برای آن نداریم. وضعیت تیم خیلی خوب و عالی است، انشالله بتوانند بقیه بازی ها را هم خوب کار کنند و نتایج خوبی هم کسب کنند.

 

* در روزهای اخیر شهردار تبریز صحبت هایی را درباره ورزشگاه جدید مطرح کردند، برنامه شما برای استادیوم جدید چیست؟

شهرداری با ما همکاری دارد در حد واگذاری زمین که البته بحثی داریم که چگونه می‌خواهند واگذار کنند. طی نشستی که با جناب آقای دکتر شهین باهر داشتیم، قرار شد دو سه جایی که نشان داده بودند را بررسی های کامل تری انجام دهند و تمام مجوزهایی که درباره واگذاری انجام شود را بررسی هایش را انجام دهند تا بتوانیم برای هواداران عزیز که واقعا هر هفته می‌آیند و یک حرکت نوین و خوب را نشان می‌دهند، یک خدمات خوبی را برسانیم.

* این استادیوم چند هزار نفری خواهد بود؟ما سعی می‌کنیم یک استادیوم ایده آل را که جوابگوی هواداران باشد و از نظر مدرن بودن هم یک استادیوم روز دنیا باشد و تمام امکانات را داشته باشد را به مرحله اجرا برسانیم.

 

زنوزی

هواداران از تغییر زمان بازی از جمعه به پنج شنبه ناراضی هستند، نظر شما چیست؟

من همین جا از تمام هواداران عزیز و تمام آن هایی که به استادیوم می‌آیند، تقاضا دارم که این بازی که یکی از حساس ترین بازی های نیم فصل است، تیم خودشان را یاری کنند. ما تمام بردهایی که داشتیم در زمین خودمان، باعثش همین هواداران بودند که آمدند و کمک کردند و یک روحیه واقعا خیلی خوبی به بچه های تیم می‌دهند و انشالله این بازی هم استادیوم را پر می‌کنند و تیم هم نتیجه می‌گیرد و فارغ از نتیجه، انشالله یک رکورد جدیدی هم بتوانند ثبت کنند تا به تیم کمک کنند. من از همه شان تشکر میکنم و دستشان را می‌بوسم و انتظار دارم مثل همیشه کمک حال تیم باشند.

 

فکر نمیکنید جای تراکتور در لیگ قهرمانان آسیا خالی است؟

به هر حال ما سهمیه لیگ قهرمانان را نگرفتیم اما فکر میکنم باتوجه به جوی که در تبریز وجود دارد و همچنین استقبال خوب هواداران از بازی های خانگی، ما می‌توانستیم نتایج خوبی بگیریم. به این نکته هم باید توجه کرد که ما بازیکنان ملی پوش و باتجربه زیادی را در اختیار داریم که می‌توانستند در آسیا به ما کمک کنند. اما حالا مهم این است که ما تلاش کنیم برای فصل بعد سهمیه بگیریم.

 

نظرتان درباره صحبت های انجام شده در برنامه نود راجع به دربی تبریز چیست؟

من فکر میکنم تمام صحبت های لازم در برنامه زده شد و مناظره خوبی انجام شد و بحث قانع کننده بود. ما نمی‌خواهیم وقتمان را برای مسائل دروغ و شایعات تلف کنیم و وظیفه سنگینی را بر دوش داریم که آن هم خوشحال کردن هواداران تراکتور در تبریز و سراسر کشور در سال ۹۸ است.

 

ر ع ۷۷/