تبریز ، (شرح آنلاین) - آنتونی استوکس با درخشش در سه بازی اخیر خود برای تیم تراکتورسازی توانسته است رقابت نزدیکی با گلزنان لیگ برتر برای آقای گلی ایجاد کند.

در ابتدای فصل نامی آشنا در فوتبال انگلیس و در عین حال عجیب در لیست خرید تیم تراکتورسازی قرار گرفت ؛ آنتونی استوکس مهاجم سابق سلتیک به یکباره تصمیم بازی در لیگ ایران گرفت تا محمدرضا زنوزی این بازیکن را به تبریز بیاورد.

اما خیلی ها معتقد بودند که او نمی تواند در ترکیب تراکتورسازی جا بیفتد چرا که هم با لیگ ایران آشنایی ندارد هم در حالی به تراکتورسازی پیوست که بازیکن آزاد نامیده میشد و تیمی نداشت.

پیش از این حمزه یونس ستاره ی تونسی در یک خرید پرسروصدا به لیگ ایران و تراکتورسازی آمد که نتوانست خود را با بازی در ایران وقف داده و در ترکیب این تیم جا بیفتد ؛ همین عامل باعث شد او خیلی زود تراکتور را ترک کرده و عامل اصلی نگرانی هواداران تراکتور نیز در مورد آنتونی استوکس از همین بابت بود.

ستاره ی ایرلندی اما خیلی زود علاقه ی خود را نسبت به گلزنی نشان داد و در بازی اول خود یک سوپر گل به نساجی زد تا امیدها برای ظهور یک ادینهوی دیگر در فوتبال تبریز زنده شود.

استوکس پس از آن به طور مداوم برای تراکتور گلزنی کرد بطوریکه با پوکر خود در مقابل استقلال خوزستان توانست خود را به صدر جدول گلزنان لیگ برساند.

گل های زیبای این بازیکن همچنان ادامه داشت اما ناگهان پس از بازی تراکتور مقابل ذوب آهن ، او و لی اروین دیگر ستاره ی تراکتور که در آن بازی هتریک کرد ، برای استراحت به کشورشان سفر کرده و دیگر به ایران بازنگشتند.

آنتونی استوکس مشکلات خانوادگی و لی اروین افسردگی را برای دلیل بازنگشتن به ایران مطرح کردند.

پس از آن در بازی هایی که تراکتور استوکس را در ترکیب خود نداشت ، این تیم تا نیم فصل تنها دو گل به ثمر رساند تا نقش و جای خالی این بازیکن بیشتر از هر زمان در ترکیب این تیم حس شود.

اما پس از پایان نیم فصل آنتونی استوکس در سفری که محمد تقوی سرمربی پیشین تراکتور به انگلیس داشت با وی به تبریز بازگشت و تمرینات خود را جدی تر از همیشه دنبال کرد تا دوباره به ترکیب اصلی تراکتور برگردد.

اکنون بعد از چند هفته ناکامی استوکس سه هفته ی مداوم است که گلزنی می کند و مثل قبل در ترکیب تراکتور جا افتاده است ؛  اگر این روند تا آخر فصل که هشت بازی به آن مانده است ادامه پیدا کند ، میتوانیم شاهد شکستن رکورد لوسیانو ادینهو که برای این تیم بیست گل به ثمر رسانده بود توسط این بازیکن باشیم.

 

آنتونی استوکس تراکتورسازی

 

ر ع ۷۷/