تبریز ، (شرح آنلاین) - تیم تراکتورسازی در صورت پیروزی بیش از سه گل سپاهان در بازی امروز مقابل نفت مسجد سلیمان به رده سوم سقوط می کند.

تیم تراکتور روز گذشته در دیدار حساسی که پیش رو داشت توانست استقلال خوزستان را ۳ بر صفر شکست دهد تا قدمی دیگر برای قهرمانی برداشته باشد.

این در حالی اتفاق افتاد که در دیگر دیدار مهم دیروز دو تیم پرسپولیس و استقلال در دبی پایتخت به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه ۱ بر صفر به نفع سرخ های پایتخت تمام شد تا تراکتور در وضعیتی مطلوب با پیروزی خود به رده دوم و با سه امتیاز اختلاف از استقلال تهران برسد.

با سه گلی که سرخپوشان تبریزی دیروز به ثمر رساندند به تفاضل گل ۲۱+ رسیده و و از این نظر نیز وضعیت خود را نسبت به سپاهان که تفاضل گل ۱۹+ دارد بهبود بخشیدند.

 

جدول لیگ برتر

 

امروز از تاریخ یازدهم فروردین ماه دو تیم سپاهان و نفت مسجد سلیمان از ساعت ۱۸:۴۵ به مصاف هم می روند که نتیجه این دیدار برای تراکتوری ها بسیار حائز اهمیت است.

این دیدار در سه شرایط می تواند تراکتور را به در رده دوم نگه دارد و یک شرایط آن می تواند تراکتور را به رده سوم بکشاند.

شرایطی که در آن تراکتور در رده دوم می ماند :

۱ – در صورتی که سپاهان تن به شکست مقابل نفت مسجد سلیمان بدهد.

۲ – نتیجه این بازی مساوی شود می تواند تراکتور را در رده دوم نگه دارد.

۳ – در صورت کسب پیروزی سپاهان با کمتر از دو گل این تیم همچنان در رده سوم جدول رده بندی خواهد ماند.

تنها شرطی که در آن سپاهان می تواند به رده دوم صعود کند :

اگر سپاهان در این دیدار بتواند با بیش از سه گل نفت مسجد سلیمان را شکست دهد دوباره تفاضل گل بهتری نسبت به تراکتور پیدا خواهد کرد و می تواند به رده دوم جدول صعود کند.

در جدول لیگ برتر پرسپولیس با ۴۸ امتیاز اول تراکتور سازی با ۴۶ امتیاز در مکان دوم و استقلال و سپاهان(با یک بازی کمتر) با ۴۳ امتیاز در رده سوم و چهارم قرار دارند.

 

ر ع ۷۷/