تبریز ، (شرح آنلاین) - تیم های تراکتور و پرسپولیس از هفته بیست هشتم لیگ برتر بازی حساس خود را در ورزشگاه سهند تبریز پی می گیرند.

با نزدیک شدن به هفته های پایانی لیگ ، رقابت ها به اوج حساسیت و هیجان خود می رسد؛ جایی که تیم های مدعی قهرمانی تلاش می کنند تا در کورس باقی مانده و تیم های ته جدولی هر چه در توان دارند می گذارند تا به دسته های پایین تر سقوط نکنند.

فصل جاری اما شرایط جدیدی را برای تیم های مدعی رقم زده است به طوری که تمام تیم های قدرتمند سال های قبل همگی با هم در جمع مدعیان قهرمانی این فصل قرار دارند.

از تراکتور و سپاهان که سال قبل برای بقا می جنگیدند گرفته تا سرخابی های پایتخت و یک تیم شگفتی ساز به اسم پدیده شهر خودرو پنج ضلع مدعیان امسال را تشکیل می دهند.

در شرایطی که سال گذشته به بدترین شکل ممکن برای تراکتور تمام شد و بقا در لیگ برتر تنها نوید برای سرخپوشان بود اما با پایان فصل و به روی کار آمدن محمدرضا زنوزی مالک جدید باشگاه شرایط برای این تیم به کلی تغییر کرد.

تیم تراکتور که ابتدای فصل در بازی سوم خود با شکست مقابل استقلال در حوالی قعر جدول قرار داشت با هفته ها تلاش و بازی های درخشان، خود را آرام آرام به جمع مدعیان جدول رساند و پس از گذر از سپاهان ، استقلال و پدیده در جدول رده بندی رده دوم را به خود اختصاص داد تا تنها پرسپولیس را بالاتر از خود ببیند.

تراکتور که در نیم فصل دوم تمام مدعیان قهرمانی را در تبریز شکست داده است حالا تنها پرسپولیس را مقابل خود می بیند تا با غلبه بر آن راه قهرمانی خود را بیش از پیش هموار کند.

اما پرسپولیس به جز بازی با تراکتور یک بازی سخت دیگر نیز در ورزشگاه آزادی مقابل سپاهان دارد که این امر شرایط را جهت ادامه لیگ برای تیم سرخپوش پایتخت سخت تر می کند.

حال با نزدیک شدن به بازی بزرگ و فینال گونه پرسپولیس و تراکتور که با ۵۱ و ۴۹ امتیاز به ترتیب در رده های اول و دوم قرار دارند، تنش ها برای برگزاری این بازی حتی بیشتر از دربی پایتخت حس می شود و دو تیم خوب می دانند پیروزی یا باخت در این بازی می تواند به منزله به دست آوردن یا از دست دادن جام قهرمانی برای آنها تمام شود.

جدول لیگ برتر