( شرح آنلاین ) - نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با انتشار پستی در اینستاگرام از سوال چند تن از نمایندگان مردم در مجلس از رئیس جمهور خبر داد.

احمد علیرضا بیگی با انتشار تصویر تذکر کتبی چند تن از نمایندگان مردم در خانه ملت از سوال آنها از رئیس جمهور خبر داده که علت حمایت از غارت اموال ملت چیست؟

در این تذکر کتبی آمده است:

آقای رئیس جمهور، متاسفانه بزرگترین فساد اقتصادی در دولت جناب عالی تحت عنوان خصوصی سازی توسط آقای پور حسینی ، همراهان و حامیان ایشان صورت پذیرفته است و دهها هزار میلیارد تومان اموال ملت در شرکت های هپکو، هفت تپه ، ماشین سازی تبریز، آلومینیوم المهدی، کشت و صنعت مغان و برخی شرکت های بزرگ در کرمانشاه و خراسان رضوی و غیره به غارت رفته است و انسان های متخلف و فاقد اهلیت در بسیاری از موارد با حمایت سازمان خصوصی سازی مالک این شرکتها و اموال شده اند.

با وجود اینکه پرونده کیفری در خصوص این خیانت بزرگ تشکیل شده و آقای پورحسینی ممنوع الخروج شده است اما متاسفانه جناب عالی و آقای جهانگیری اجازه عزل ایشان را که می تواند در آشکار شدن بسیاری از تخلفات در این حوزه موثر واقع شود را نمی دهید، علت این حمایت از غارت اموال چیست؟

 

بیگی

منبع: اینستاگرام احمد علیرضا بیگی

رف۶۱/