ایلام، ( شرح آنلاین ) - بلایای طبیعی بخشی از حواث غیر مترقبه در کشورمان هستند که گاه گداری با تلنگر به مسئولان اجرایی ، آنها را برای چاره اندیشی حواث مشابه به هشدار باش دعوت و در کنار مشکلاتی که ایجاد می کنند بهانه ای برای همدلی ها و وحدت ملت ایران می شوند.

در این حوادث برخی از مسئولان غیر مرتبط هم با آمدن به مناطق حادثه دیده سعی دارند تا با حضور در میان مردم و گرفتن عکس و گزارش تصویری از خود و انتشارش در فضای مجازی مثلا همراهی خود را با مردم نشان دهند و عده کثیری هم هستند که می آیند و بیل و گلنگشان را برای خدمت به دست می گیرند و بی منت کارشان را انجام می دهند بدون هیچ عکس و گزارش تصویری و اگر این چند تصویر منتشره هم نبود خیلی ها فکر می کردند که خادمان مردم اصلا چنین حادثه ای بی اطلاع هستند.

بیشترین زحمت ها هم از طرف دسته اول است که بی هیچ آشنایی به مسایل بحران با دادن وعده و وعیدهای غیرکارشناسی فضا را ملتهب می کنند و می روند و علی می ماند و حوضش.

اما دیروز سردار حزنی مشاور فرمانده کل قوا به ایلام آمد، با دستانی پر.

این سردار که درمراسم اهدا جهیزیه ۱۷۵ زوج جوان ایلامی حضور داشت، محرومیت استان را به خوبی می شناخت به طوری که به جد می گفت در استان باید دو برابر اکنون کار شود همه چیز باید ضرب در دو شود تا رفع محرومیت و عقب ماندگی ها را به عینه شاهد باشیم.

جشن ازدواج ۱۷۵ زوج جوان ایلامی به مناسبت میلاد با سعادت امام زمان(عج) فرصتی بود تا او در میان مردم و جوانان استان حضور یابد و در دل های خودش را با مردم ایلام در میان بگذارد.

آمریکا و سیاست های خصمانه اش علیه ایران یکی از این موارد بود.

سردار حزنی

وی گفت: اگر سپاه ، آمریکا را تایید کند باید مردم و ملت شک کنند، هر سازمانی با مردم است فنا ناپذیر است.

او در خصوص پدیده تلخ طلاق هم افزود: طلاق زینبده جامعه ما نیست ازدواج آسان هدف ماست و امروز یکی از برنامه های ما همین است هرچند نتوانستیم این پدیده را ریشه کن کنیم اما در حد توان کارهایی انجام داده ایم.

سردار حزنی همچنین از زحمات سردار جعفری فرمانده پیشین سپاه هم تقدیر کرد و انتصاب سردار سلامی به سمت فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

سپس سرهنگ جمال شاکرمی فرمانده سپاه ایلام در سخنانش از نگاه ویژه و اثرگذار سردار حزنی به استان تقدیر کرد و ی گفت: دستاورد این قرارگاه محرومیت زدایی ، به سبد نیازمندان می رود و این دستاورد عظیمی است.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ادامه داد: نگاه سپاه سیاسی نبوده، نیست و فراتر از اینهاست .

وی افزود: ما دنبال گزارش عملکرد و آمار نیستیم بلکه دنبال فرهنگ سازی در خدمت هستیم، اولویت بندی در سپاه وجود ندارد ، سپاه متعلق به همه مردم است و هر خانواده ای با سپاه به طرق مختلف با سپاه گره خورده است پس منتی بر کسی نداریم.

خدمت بی منت در بدنه سپاه یک شعار تبلیغاتی نیست بلکه یک اصل است. اصلی استراتژیک که بقای انقلاب بر پایه آن بنا گذاشته شده است.

انقلاب اسلامی در بدو تولد آرمان ایجاد عدالت در جامعه را مطرح کرد و اکنون سپاه برای تحقق این عدالت در تمام ابعاد آن تلاش دارد تا خدمات خود را به میدان آورده و حس اعتماد و عدالت را در بین عموم مردم رشد دهد.

سیل اخیر در کشور که ایلام نیز متاثر از آن بود ثابت کرد تا زمانی که تلاش های جهادی برای عملیاتی شدن عدالت در خدمات رسانی وجود دارد مردم نیز با درک متقابل خود ضمن اعتماد به حاکمیت در کنار آن بوده و قدردان خدمات انقلاب خواهند بود.

سردار حزنی