تبریز، (شرح آنلاین) - حضور شهروندان در ویژه‌برنامه‌های نورزی سازمان، فرصت یک حرکت جمعی و خیرخواهانه برای کمک به هم‌وطنان مصیبت‌دیده مازندارن و گلستان خواهد بود.

به گزارش شرح آنلاین به نقل از شهریار، میکائیل نظری در حاشیه اولین برنامه نوروزی در عمارت تاریخی شهرداری تبریز، اظهار کرد: ما با تدارک برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری، سال جدید را آغاز کرده‌ایم و این برنامه‌ها را طبق برنامه در سه نقطه شهر، پیش خواهیم برد.
وی با تسلیت درگذشت تعدای از هم‌وطنان در حادثه سیل استان‌های گلستان و مازندران، خاطرنشان کرد: با در نظر داشتن اقتضای این حادثه دردناک، محتوای برنامه‌های سازمان نیز با تغییراتی همراه خواهد بود.
وی ادامه داد: مطابق هماهنگی‌های انجام‌شده با برخی از سازمان‌های امدادی و گروه‌های مردم‌نهاد، جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردمی، از فردا بخش ثابت ویژه‌برنامه‌های «بایراملیق» خواهد بود.
نظری به تقارن نوروز امسال با اعیاد ماه رجب اشاره کرد و یادآور شد: بر این اساس، امسال پانزده برنامه نوروزی، در دو نوبت قبل و بعد از ظهر، در عمارت تاریخی شهرداری تبریز، محوطه ساختمان مرکزی شهرداری تبریز و مجتمع ستاره‌باران پیش‌بینی شده‌است.
وی، با بیان اینکه زمان‌بندی و برنامه دقیق هر یک از برنامه‌ها از طریق کانال و صفحه مجازی سازمان، اطلاع‌رسانی می‌شود، اظهار داشت: حضور شهروندان در ویژه‌برنامه‌های نورزی سازمان، فرصت یک حرکت جمعی و خیرخواهانه برای کمک به هم‌وطنان مصیبت‌دیده مازندارن و گلستان خواهد بود.
نخستین ویژه‌برنامه بایراملیق عصر دیروز سوم فروردین با برگزاری نمایش‌های آئینی، تکم‌خوانی، موسیقی موغام و عاشیق در محوطه عمارت تاریخی شهرداری تبریز برگزار شد.