ایلام،( شرح آنلاین ) - مدتها بود مردم از معضلاتی که گریبانگیر شهر شده بود در رنج بودند ، برخورد با مدیران رویایی دست نیافتنی بود حاشیه امنی که به طور خودکار نهادینه شده بود.

شاید همین حاشیه امن باعث و بانی اختلاسها و کم کاری و ناشایسته سالاری هایی شده بود که مردم را دچار ناامیدی کرده بود و با تغییرات قوه قضاییه و حضور پررنگ حجه الاسلام رییسی حاشیه امن مدیران بطور چشمگیر برداشته شد .

بالتبع با انتصاب دادستان محبوب ایلامی که از نخبگان استان است مبارزه بافساد اداری ضربتی و انقلابی صورت می گیرد و مدیران سوء استفاده گر از بیت المال و ناشایسته اولین هدف دادستان مردمی خواهد بود.

این اتفاقات مردم را امیدوار به وضعیتی بهتر از طریق مبارزه دادستان با فساد اداری کرده چنان که در افکار عمومی آوازه احکام مبارزه با فساد اداری وی پیچیده و مردم می گویند این قاضی است که می توان قضاوت وی را برگرفته از عدل امیرالمومنین(ع) دانست.

در این استان تا دلت بخواهد مراجع نظارت و بازرسی وجود دارد که برخی از آنان در اشرافی گری غرق شده و کوچکترین برخوردی با مفاسد اداری ندارند در حالیکه وظیفه ذاتی و منشاء تشکیل آنان نظارت بر عملکرد دستگاه های دولتی برای مبارزه با فساد اداری است اما گویا آنان خود نیاز به ناظری دارند که با برخورد قاطع آنها را از کرسی اشرافیت به پایین بکشد.

چرا که نه تنها بازرسی وجود نداشت بلکه حتی به مطالب خبرنگارانی که صراحتا به فساد ،کم کاری و ناشایستگی برخی مدیران اشاره داشتند چه در فضای مجازی و چه در مطبوعات توجهی نداشتند و با جوابیه هایی سعی در توجیه عملکرد نداشته خود داشتند .

خدا را شاکریم که با حضور “خسروی زاد” لرزه بر اندام مدیران فاسد نشسته و به نوبت در دادگاه عدالت باید تاوان کم کاری ،اخلال در نظام اقتصادی و … را پس دهند.