فارس، (شرح آنلاین)- امروز کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران با صدور اطلاعیه ای از تعلیق یک ماهه فعالیت محسن فروزان دروازبان تیم تراکتورسازی خبر داد .

باشگاه تراکتورسازی پس از صدور اطلاعیه فدراسیون فوتبال  کمیته اخلاق فدراسیون درباره محسن فروزان بیانیه‌ای را منتشر کرد: ورود این کمیته محترم به بحث مذکور و مباحث اینچنینی همچون ممنوعیت ورود تماشاگر نماها به استادیوم‌های کشور بدون جانبداری‌های رنگی تداعی‌گر اتفاقات مبارک در فوتبال ایران است که جای بسی تشکر و قدردانی از مدیران و عوامل آن مجموعه دارد.

باشگاه تراکتورسازی در لحظات اول رخ دادن این اتفاق نامبارک با در میان گذاشتن موضوع با کمیته محترم اخلاق سعی در شفاف سازی و حمایت از فوتبال پاک بدون تعصبات رنگی را داشت.

 باشگاه فرهنگی ورزشی تراکتورسازی در عمل به رسالت حقیقی خود از ریاست این کمیته خواست با ورود به موضوع این دروازه بان اقدام تکمیلی را در این خصوص انجام دهد که این اهم نشانگر دفاع همه جانبه این باشگاه از اصول اخلاقی و حقیقی فوتبال و ورزش کشور بود.

با توجه به اینکه این اتفاق باعث گردید این باشگاه از کورس قهرمانی که به عقیده بیشتر کارشناسان بیشترین شانس  قهرمانی بود عقب افتاده  و ضررهایی نیز متوجه این باشگاه شود ولی علیرغم همه فشارها باشگاه تراکتورسازی با واگذاری این موضوع به کمیته محترم اخلاق سعی در شفاف سازی و حقیقت یابی موضوع را داشت و با این اقدام خود نشان داد عمل به اصول اولیه اخلاق در باشگاه مردمی تراکتور ارزشی به مراتب بالاتر از کسب جام قهرمانی دارد. و قهرمانی و جام فلزی را فدای سلامت فوتبال و اخلاق پهلوانی نمود.
و حتی همگان دیدند به حاشیه کشیدن باشگاه را بجان خرید اما از اصول خود پایین نیامد.
باشگاه تراکتورسازی تبریز این امید را می‌دهد در بازی با پرسپولیس تهران نیز با تکیه بر فرهنگ و شعور بالای مردم فهیم آذربایجان و هواداران پرشور تراکتور بار دیگر بدون حاشیه میزبان مهمترین بازی لیگ برتر امسال شود.

همانگونه که هواداران در بازی های مختلف شور و شعور را به منصه ظهور رساندند این بار نیز در بازی دو تیم تراکتور و پرسپولیس به دور از هر گونه حاشیه،با تکیه بر میهمان نوازی اصیل آذربایجانی میزبانی شایسته از حریف داشته و نسبت به برگزاری یک دیدار بدون حاشیه اقدام نمایند.
با تقدیر و تشکر از کمیته محترم اخلاق.
باشگاه فرهنگی و ورزشی تراکتور

 

منبع : فارس

الف – ب ۶۶/