ورزش3، (شرح آنلاین) - محمدرضا آزادی مهاجم جوان تراکتورسازان می گوید برای بازی کردن باید با تلاش خود را به مربی تحمیل کرد و بازی کردن فوتبالیست اهل آذربایجان و غیر از آن در تیم اهمیتی ندارد.

محمدرضا آزادی درباره تساوی تراکتورسازی مقابل پرسپولیس عنوان کرد: ما بازی را خوب شروع کردیم و می خواستیم که پرسپولیس را ببریم. تیم ما برای قهرمانی تلاش می کرد ولی متاسفانه چند بازی اخیر را خوب کار نکردیم و دچار استرس شدیم، البته الان هم چیزی معلوم نیست و اگر تیم های بالاتر از ما ببازند و ما ببریم باز هم شانس قهرمانی وجود دارد ولی تفکر ما الان کسب سهمیه آسیایی است. بازی با پرسپولیس هم تیم ما شروع خوبی داشت ولی روی اشتباه مدافعین تیممان گل خوردیم و خیلی تلاش کردیم تا گل خورده را جبران کنیم و پس از زدن گل تساوی شانس رسیدن به گل دوم را هم داشتیم. در کل متاسفانه گل بدی خوردیم و اگر آن گل را نمی خوردیم می توانستیم پرسپولیس را ببریم.

مهاجم جوان سرخپوشان راجع به کم بازی کردن خود در این فصل گفت: من مدتی در تیم ملی امید بودم و به همین دلیل سرمربی تیم شناخت زیادی از من نداشت و صلاح نمی دانست من بازی کنم و من هم به نظر ایشان احترام می گذارم و نمی شود که روی حرف مربی حرف زد. من صبر کردم که بازی به من هم برسد و این صبر هم جواب داد و اواخر بازی با پرسپولیس به زمین آمدم. البته برای ما این مهم است که تیم بتواند پیروز شود و اگر این اتفاق بیفتد همانند این است که همه ما بازی کرده ایم. به نظر من این مهم نیست که من گل بزنم، من بازی کنم یا دوست من و هم پستی هایم مهم موفقیت تیم است.

بازیکن بومی تراکتورسازان راجع به گلایه هایی که اخیرا توسط برخی بازیکنان مبنی بر عدم بازی رسیدن به بازیکنان آذربایجانی می شود نیز عنوان کرد: تیم ما بازیکنان بزرگی دارد و باید صبر کنیم تا سرمربی به ما هم بازی بدهد. همانطور که گفتم اینکه بومی بازی کند یا نکند مهم نیست و چیزی که اهمیت دارد موفقیت تیم است. وقتی سرمربی می بیند دیگری تلاش بیشتری از من دارد پس اینجا بازی کردن بومی و غیربومی مهم نیست. همه ما یک تیم و یک خانواده ایم و تفاوتی در بازی کردن هیچ کداممان نیست.

وی راجع به این موضوع که گفته می شود در تبریز می خواهند تبریزی ها را فراری دهند نیز گفت: هر کسی عقیده ای دارد و سلیقه ها و فکرها متفاوت است؛ من اینطور فکر نمی کنم و نظر من این است که همه ما و هواداران یک تیم و یک خانواده ایم و برای شهر و دیارمان آذربایجان تلاش می کنیم تا نام و پرچمش را بالا نگه داریم و کسی با بومی ها دشمن نیست.

آزادی که با سرمربیان خارجی متفاوتی کار کرده راجع به ژرژ لیکنز سرمربی کنونی تیمش هم اظهار داشت: هر سرمربی خوبی های خود را دارد. آقای توشاک، کرانچار و آقای لیکنز هر کدام خوبی های خود را دارند و درست نیست که مربیان را باهم مقایسه کنیم و بگوییم این خوب است و آن بد. شاید در ایران این گونه است که وقتی بازیکنی بازی می کند می گوید این مربی خوب است و بازیکن دیگر که بازی نمی کند، می گوید که مربی بد است. هر بازیکنی باید سعی کند از لحاظ فنی خود را بالا بکشد و تلاش کند و خودت باید سعی کنی تا خودت را به مربی تحمیل کنی نه اینکه مربی بیاید و به تو بازی دهد.

مهاجم جوان تبریزی ها راجع به شانس کسب سهمیه تیمش هم گفت: هدف ما قهرمانی بود ولی متاسفانه دو سه بازی آخر باخت دادیم و از این مهم دور شدیم. باز هم می‌گویم که هنوز چیزی معلوم نیست و اگر هم قهرمان نشدیم سعی می کنیم نایب قهرمان شویم تا شخصیت تراکتور و آذربایجان را حفظ کنیم.

 

 

منبع : ورزش۳

الف – ب ۶۶