فارس، (شرح آنلاین) - فوتبال تبریز در 4 هفته گذشته لیگ برتر فوتبال کشور موفق به کسب پیروزی نشده است.

نمایندگان فوتبال تبریز در پایان سال ۹۷ با نتایج خوب به استقبال سال‌ جدید رفتند و تراکتورسازی با شانس قهرمانی بالا و ماشین‌سازی پیشتاز در بین تیم‌های غیر مدعی بودند.

اما سال جدید حکایت فوتبال تبریز متفاوت بود. ماشین‌سازی در همان ایام نوروز در تبریز مغلوب فولاد شد و سپس در مسجد سلیمان به تساوی یک بر یک دست یافت.

اما تراکتورسازی در نوروز ۹۸  به ترتیب استقلال خوزستان و نفت آبادان را مغلوب کرد.

از هفته بیست‌ و‌ پنجم شرایط لیگ برای تیم‌های تبریزی تغییر یافته و در ۴ هفته اخیر هیچ یک از ۲ تیم تبریزی برابر حریفان خود به پیروزی نرسیدند.

ماشین‌سازی ابتدا در تبریز برابر نساجی به تساوی دست یافت، سپس در تهران مقابل استقلال مغلوب شده و در تبریز به یک تساوی دیگر بدون گل رسیده و این بار با سایپا با تقسیم امتیازات پرداخت و بالاخره در هفته بیست‌ و‌ هشتم در اصفهان با ۲ گل مغلوب سپاهان شد.

ماشین سازی در ۶ بازی گذشته خود تنها ۳ امتیاز کسب کرده موقعیت خوب خود را در میانه جدول از دست داده است.

اما تراکتورسازی بعد از ۲ پیروزی خود برابر استقلال خوزستان و نفت آبادان، در ۴ بازی بعدی خود تنها موفق به کسب یک امتیاز شده است.

سرخپوشان تبریزی مقابل تیم‌های سپیدرود رشت، پیکان تهران و ذوب‌آهن اصفهان مغلوب شده و تنها در تبریز مقابل پرسپولیس به تساوی دست یافتند.

 در واقع از هفته بیست‌ و‌ پنجم تا هفته بیست‌ و‌ هشتم لیگ برتر فوتبال کشور تیم‌های تبریزی در ۸ بازی برگزار کرده خود تنها ۳ امتیاز کسب کردند تا ماه کابوس‌واری را سپری کرده باشند.

 

 

منبع : فارس

الف – ب ۶۶/