روابط عمومی شهرداری سهند،( شرح آنلاین ) - در پنجمین همایش تجلیل از فعالان فرهنگی و اقتصادی و اجتماعی استان آذربایجان شرقی در سال حمایت از کالای ایرانی، با اهدای تندیس از مهندس عباداله نظامی شهردار سهند به عنوان شهردار منتخب واخلاقمدار استان آذربایجان شرقی تجلیل به عمل آمد.

این همایش که در تالار اداره کل استاندارد آذربایجان شرقی برگزار گردید، از عبداله نظامی شهردار سهند در سال ۹۷ از سوی ستاد تجلیل از فعالین فرهنگی و اجتماعی استان به عنوان شهردار منتخب و اخلاقمدار معرفی و از وی تجلیل شد.

دراین مراسم تندیس همایش با امضای استاندار آذربایجان شرقی و رییس مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی به شهردار سهند اهدا و از تلاشها و خدمات ارزشمند وی در جهت لبیک گوی به شعار سال ۱۳۹۷ سال حمایت کالای ایرانی تجلیل به عمل آمد.

شایان ذکر است: عباداله نظامی در مدت کوتاهی که کلیددار شهر سهند شده است، توانسته با تعامل و همفکری شورای اسلامی شهر و همکاری شهروندان فهیم سهند، اقدامات خوبی در جهت عمران و آبادانی و همچنین برنامه فرهنگی و اجتماعی انجام دهد که شایستگی تجلیل و دریافت تندیس پنجمین همایش تجلیل از فعالین فرهنگی و اقتصادی و اجتماعی را به خود اختصاص داده است.

گفتنی است: در سایه تلاش های شهردار ، کارکنان خدوم و اعضای شورای اسلامی شهر، درجه شهرداری سهند از رتبه ۴ به رتبه ۸ ارتقای یافته است.